26 listopada 2015

Uwaga bombka!

Witajcie kochani. Powiem szczerze, że nie mam dziś weny do pisania. Jakoś tak mój mózg źle znosi zmiany ciśnienia i odbija to się na mojej koncentracji. Bywa czasem tak, że w sklepie zostawiam część zakupów. To się chyba nazywa sklerozą, ale żeby tak już w moim wieku? Hahaha? Od pewnego czasu, dzięki postom Bożenki, przygotowuję sobie własną wędlinkę w zakupionym za niewielkie pieniądze szynkowarze. Musze przyznać, że Bożenka miała racje. Wędlinka jest niesamowicie smaczna, pachnąca 
i przede wszystkim wolna od jakichkolwiek "trujących" związków chemicznych. Może w przyszłości pokaże Wam co takiego smacznego się robi w tym cudownym garnuszku. Bożenko dziękuje Ci za podpowiedź jak zdrowo się odżywiać. Rodzinka zachwycona wyrobami, pałaszuje wszystko z apetytem. Będzie wspaniała wędlinka na święta. No właśnie, powoli zbliżamy się do czasu adwentu i  przyszedł czas by pomyśleć o świętach i świątecznych dekoracjach. Do tej pory zajmowałam się różnymi robótkami, dużo było makramy i przeróżnych bransoletek. Nakręciłam się do tych węzełków jak korkociąg i nic tego póki co nie zmieni. Coś  tam sobie powolutku plączę, ale dzisiaj chce Wam pokazać moje pierwsze w życiu bombeczki. Kiedyś, gdy nie zaglądałam jeszcze na blogi, gdy nie byłam gościem w blogosferze, nie miałam pojęcia, że takie bombeczki można zrobić samemu i to niewielkim kosztem. Dzisiaj, dzieki blogowaniu zrobiłam je po raz pierwszy i to dzięki Wam. Satysfakcji przy tym mam wiele, a to bardzo ważne prawda? Poczyniłam kilka bombek, niejako parami. Każda para w trochę innym stylu. 
Motyw serwetki, ktory jest troszke duży, cięzko sie przyklejało, ale powolutku dałam radę.
Trochę śniegowej pasty, brokatu i złotej farbki. 



Podobna, lecz tym razem z gwiazdorkiem. 



Kolejna ciut delikatna, lecz uwielbiam takie kolorki. Dodatkowo otulona kokardką. 



.....i medalion


Biały to jeden z moich ulubionych kolorów. Zawsze marzyłam 
o białej choince więc póki co takie bombeczki.






Jeszcze wszystkie razem. 



Ciekawa jestem Waszej opinii i tego, które Wam spodobają się najbardziej. 
Życzę wszystkim wesołego weekendu i spełniających się andrzejkowych wróżb. 










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkim zaglądającym i zostawiajacym komentarze, serdecznie dziękuję za odwiedziny i odrobinę uwagi.