02 listopada 2015

Wyniki rocznicowego CANDY

Witajcie kochani. Dziś będzie krótko i zwięźle. Nadszedł czas by przedstawić Wam wyniki mojego rocznicowego Candy, które ogłosiłam w październiku. By zabawić się wspólnie mieliście wyrazić chęć udziału w zabawie do końca minionego właśnie miesiąca. Do zabawy zgłosiło się 31 osób. Każdej został przypisany numerek zgodnie z kolejnościa wystawionego komentarza. Pominęłam osoby, które komentowały, lecz nie wyraziły ochoty na udział w Candy. Nagrody, które ukryte były pod numerkami przedstawiłam Wam w poprzednim poście, byście mogły zapoznać się w co trafiłyście wybierając swój numerek. Dla przypomnienia jeszcze raz.



Losowanie chciałam przeprowadzić  w trochę ciekawszy sposób, jednak ograniczony czas w ostatnich dniach zmusił mnie do włączenia maszyny losującej. Jak obiecałam losuję trzy osoby. Pierwszy wylosowany numerek zgarnie to, co osoba pod nim się kryjaca sama sobie wybrała. Dwa pozostałe numerki to będą nagrody pocieszajki, niespodzianki. 

Wygeneruj losowe liczby.
Rezultat
Oto wylosowane liczby   13 15 2                  Czas wygenerowania: 2015-11-02 16:10:21 948
Top of Form 1
Podaj parametry i uruchom generator liczb losowych:
Ilość liczb do wygenerowania (1-1000) -3
Przedział (zamknięty) z jakiego mają być generowane liczby: 
Min: 1 Max: 31
 
Unikalne (po zaznaczeniu tej opcji wylosowane liczby nie będą mogły się powtórzyć w losowaniu - podobnie jak kulki w totolotku)
Bottom of Form 1

Szczęśliwa 13 to..............Bożena Wdaniec - gratuluje Bożenko. 
Niespodzianki wędrują do.......numer 15 to.....Hagart Agnieszka
                                                   numer 2 to ........Danka Witkowska

 
Wszystko stało się jasne. Proszę osoby, które zostały wylosowane o podanie mi adresów. Musicie też uzbroić się w cierpliwość. Nagrody postaram się wysłać do połowy listopada. Dziękuję wszystkim biorącym udział w zabawie. Buziaczki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkim zaglądającym i zostawiajacym komentarze, serdecznie dziękuję za odwiedziny i odrobinę uwagi.