29 lipca 2020

Post w kolorze blue.

Znowu muszę napisać, że dawno mnie nie było. Nam wszystkim chyba brakuje troszkę czasu i mniej siedzimy przed komputerem i mniej czasu poświęcamy na rękodzieło.  Letni czas, to nie tylko czas odpoczynku. Chociaż ja każdą wolną chwilkę spędzam w ogrodzie.



  Większość z nas pracuje zawodowo, mamy ogrody, które trzeba pielęgnować, by cieszyły nas przez długie lata.To czas zbiorów, przetwórstwa tego co urosło. Rękodzieło odchodzi na plan drugi.  Czasem jednak udaje się coś zrobić, wywiązać się z zadań, które podjęliśmy. Wiecie jak to jest. Dlatego bardzo się cieszę, że udało mi się zrobić skromną karteczkę na zabawę naszej Ani. Co jak co, ale Ani zawieść nie mogłam. Ania na lipiec zadała bardzo fajny temat.


Niebieski to mój ulubiony kolor. Kojarzy mi się z latem, czystością, morzem i przepięknym niebem. 
Moja karteczka na lipiec ?


Kwiatki nie są idealne. Zrobiłam je z krepiny. Cóż, pierwsze koty za płoty. Może następne będą bardziej udane. 





 Przy okazji chciałabym zaliczyć też  zabawę hafciarską i mimo, że już sporo po terminie jest szansa na otrzymanie kolejnego wzoru, który bardzo mnie intryguje. Muszę go mieć i już.
 

Moja interpretacja trzeciego hasła jest oczywiście w kolorze blue. 




Tym pięknym hasłem kończę na dziś, życząc wam wszystkim właśnie uśmiechu. każdego dnia, w każdej chwili. 










16 komentarzy:

  1. Śliczna karteczka Haniu. I dziękuję za miłe słowa... Uśmiech... W tych czasach czasami o nim zapomninamy a powinniśmy często się uśmiechać, toż to źródło zdrowia. Buziaki. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Haniu nawet nie wiesz jaką mi radość sprawiłaś, zarówno tą piękną kartką jak i Twoim uśmiechniętym obrazkiem, Te bibułkowe chabry są cudowne!!! a karteczka taka całkiem Twoja w niebieskościach. Obrazek z uśmiechem choć troszkę spóźniony jest przepiękny. Dziękuję bardzo, że mimo ogromu prac w Twoim pięknym ogrodzie znajdujesz czas i chęci na moje zabawy.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna kartka i kwiatuszki jak żywe. Hafcik od razu poprawia nastrój.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kartka i chabry przepiękne! ogrodem mnie zawstydziłaś, bo mój w tym roku przypomina chaszcze z ruderą i plac budowy w jednym:(
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Haniu, przepięknie Ci te chaberki wyszły i cała kartka prezentuje się niezwykle uroczo i delikatnie.
    Ogród - ach!
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny ogród i piękne, delikatne chabry wyczarowane na kartce :-)
    U mnie jest jeden chaos i ciągle planuję przesadzanie, ale bliżej jesieni, już po kwitnieniu.Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niewątpliwie ogród ma teraz pierwszeństwo:) Pięknie jest u Ciebie Haneczko!
    Kartka urocza, delikatna i naturalna a haft wyszedł wspaniale.
    Przesyłam uściski na weekend.

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepięknie u Ciebie Haniu i w ogrodzie i na chabrowej karteczce. A z uśmiechem miałaś na mnie poczekać:-) ale wybaczam bo wyszło ślicznie i radośnie. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. uśmiech porywam a kwiatowe piekności obejrzałam z miłą chęcią

    OdpowiedzUsuń
  10. Marze o ogrodzie żeby mieć właśnie taki swój właśny azyl

    OdpowiedzUsuń
  11. Piekny masz ogród Haniu, nie mogę się napatrzeć. Pracy kosztuje Cię wiele, by utrzymać go w takim cudnym wyglądzie. Podziwiam, że udało ci się w tym zabieganiu zrobić śliczna kartkę. Pozdrawiam serdeczności posyłam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Lato to czas w którym większość z nas działa na innym polu:ogród, działka czy zaprawy, dlatego nikogo nie dziwi że nie masz czasu na robótki :), a to co zrobiłaś jest śliczne, chabry są wspaniałe.

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudna karteczka, kwiaty jak żywe :) Ja nie mam ogródka, podziwiam Wasze :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nooo...coś wiem o tym ile czasu pochłania ogródek, szczególnie, że u nas jeszcze ze remonty starej jak świat altanki...Mójci stwierdził, że grila to my chyba za 2 lata dopiero zrobimy! ;)
    I taka radość pomieszana ze smutkiem, bo marchewka wprawdzie piękna urosła ale pomidory i ogórki zaraza pokonała. :/

    Tym bardziej chwała ci, że znalazłaś w tym zabieganiu czas na naszą zabawę. Chaberki niezwykle ciekawe.

    Powodzenia na ogródku! ( podziwiam te "hektary"! )

    OdpowiedzUsuń
  15. Zdjęcia z Twojego ogrodu jak zwykle zachwycają! Nie dziwię się, że spędzasz tam tyle czasu :) :) karteczka bardzo ładna, a haft naprawdę świetny :)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkim zaglądającym i zostawiajacym komentarze, serdecznie dziękuję za odwiedziny i odrobinę uwagi.