27 czerwca 2020

Czarne wygrywa, czerwone przegrywa.

Podobno w całej Polsce burzowo i deszczowo. Z tego co widzę w TV miejscami porobiło się strasznie. U mnie jakoś od dłuższego czasu deszczu brak, a jeśli pada, to chwilami i w niewielkich ilościach. Panuje susza. Przy upałach dochodzących do 30 stopni to nieciekawie. Czekamy kiedy i u nas zagrzmi, 
bo zagrzmi na pewno. Być może bliskość wielu jezior i lasów sprawia, że burza nas omija. Tak często się dzieje w moim mieście. Bywa, że kilkanaście kilometrów dalej jest, a u mnie sucho. Oby tylko nie spotkał nas taki kataklizm jak na południu Polski. Tak więc dużo czasu spędzam w ogrodzie, poświęcając czas na podlewaniu i to oszczędnym roślin. 
Po zawirowaniach jakie ostatnio były, w końcu udało mi się znaleźć troszkę czasu i odrobić zadanie w zabawie Anulkowej. 
Ania na ten miesiąc zaproponowała bardzo ciekawy temat. 


Czarny kolor na kartce to chyba dość trudny temat i sama byłam ciekawa jak wyjdzie. Moja interpretacja tematu? 
Oto ona. 





Podoba mi się choć nie ma w niej wielkiej sztuki. 
Jest czarny, są maki i odrobina koronki. 
Zaliczysz Aniu? 
 Niedawno też zostałam poproszona o wymalowanie kuferka na pamiątki dla małego Henryka, który pół roku temu powiększył grono naszej rodzinki. 
Skrzyneczkę wymalowałam z przyjemnością, bo Henryczek jest bardzo  wesołym maluszkiem i często się zastanawiamy skąd u niego tyle radości.



Życzę wszystkim wspaniałej niedzieli bez ulewnych deszczy i burz. 
Wracam do mojej remontowanej sypialni, gdzie mam okazje poszaleć  do woli 
z renowacją wszystkiego , od doniczek po meble.





13 komentarzy:

  1. Karteczka obłędna! Sama bałam się czerni, ale okazuje się że w zestawie z makami idealnie się komponuje. Skrzyneczka świetna, a najważniejsze że spodobała się właścicielowi.
    Co do pogody to zawsze miałam tak jak Ty, czyli przechodziło bokiem. Jednak w ostatnich dniach mieliśmy prawdziwe ulewy, ale na szczęście bez większych kataklizmów, chociaż straż wyjeżdżała na wypompowanie wody czy usuniecie drzew.
    Pozdrawiam Haniu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hanuś, bardzo podoba mi się ta makowa. patchworkowa kartka. Henryś jaki słodki i widać, że kuferek przypadł mu do gustu.
    U mnie pada i są burze codziennie. Na szczęście rzeka jeszcze trzyma się brzegów.
    Miłej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
  3. Makowa karteczka jak malowany obraz- śliczna a maluszek ma zaraźliwy uśmiech- uroczy i słodki. Skrzyneczka przepiękna- akurat dla tej radosnej kulki szczęścia:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodziutki ten Wasz Henio i najwyraźniej skrzyneczką jest zachwycony:)
    Kartka bardzo klasyczna, ślicznie się prezentuje. Kolory pięknie współgrają a całość sprawia bardzo eleganckie wrażenie.
    Pozdrawiam Cię Haneczko i życzę upragnionego deszczu!

    OdpowiedzUsuń
  5. Haniu jest cudnie, bardzo lubię te Twoje patchworkowe kartki, a ta czarna baza dodaje elegancji maczkom. Z wielką radością zaliczę do zabawy.
    Kuferek dla Henryczka super, to świetny prezent dla malusza, sama już takie dwa dla milusińskich zrobiłam. Życzę aby i u Ciebie spadło trochę deszczu, u mnie właśnie przeszła kolejna burza, ale podtopienia nas omijają. Podobnie jak u Ciebie moje miasto w otoczeniu wody ( rzeki i kanał gliwicki) więc burze nie są tak gwałtowne.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślę, że świetnie wywiązałaś się z wytycznych u Ani :)
    Pudełko dla Maluszka - super! :) bardzo gustowne :)
    co do pogody - u nas na przemian, raz dzień leje, raz cały dzień świeci słońce, nie ma nudy ;);)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo, ale to bardzo mi się Twoja interpretacja tematu podoba Haniu. Patchworkowa kartka jest rewelacyjna :-) No super, że też na to nie wpadłam, ale nic to przy kolejnych wytycznych podkradnę Ci pomysł.
    Kufer wyraźnie ucieszył nowego właściciela, więc prezent się zdecydowanie udał. Pozdrawiam serdecznie z baaaardzo deszczowego Mazowsza :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Haniu karteczka świetna!Fantastycznie poradziłaś sobie z wytycznym Ani;)A pudełko widać że się bardzo spodobało:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Heniutek mnie urzekł!
    Skrzyneczka niewiele mniejsza od niego ;)

    A maczki bardzo sprytnie pomyślane.
    Efekt genialny.

    OdpowiedzUsuń
  10. wygląda bardzo interesująco, podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaka piękna i elegancka ta karteczka z makami:-)Heniuś słodziaczek, niech się zdrowo chowa i do skrzyneczki na razie niech nie zagląda ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Haniu wracaj do nas :) pokaż co tam za renowcje w sypialni przeprowadzasz :)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkim zaglądającym i zostawiajacym komentarze, serdecznie dziękuję za odwiedziny i odrobinę uwagi.