11 kwietnia 2021

Dzwoń, dzwoń, dzwoń dzwoneczku...

 Wreszcie, chociaż na jeden dzień zrobiło się przyjemnie i cieplutko. Z utęsknieniem czekałam na ten dzień. Tu na Pomorzu pogoda jest bardzo kapryśna. Wiosna przychodzi zdecydowanie później niż w innych rejonach Polski. Można powiedzieć, że dopiero teraz widać, że coś tam się w przyrodzie dzieje. Są pierwsze oznaki, iż jednak sezon ogrodowy czas rozpocząć. Tak więc dzisiejszy dzień spędziłam pracując w ogrodzie. Nie ma rady.    Niedziela, wiem powinna być czasem odpoczynku. Tak tez było. Praca w ogrodzie jest wspaniałym psychicznym odpoczynkiem, a że w kościach połamie odrobinę, to nic takiego. 

W ubiegłym tygodniu, w czasie  poświątecznym, chwyciłam ponownie za szydełko. Musiałam zmierzyć się z tematem zabawy "Koronkowa pandemia". Zasady i regulamin znajdziecie  TUTAJ. Każdy w każdym momencie może dołączyć do zabawy. Polecam. Powstają prawdziwe dzieła sztuki, a i miejsce dla początkujących, takich jak ja też się znajdzie. 

Szydełko nigdy nie było moją mocną stroną. Nie specjalnie lubiłam się z tym małym zakrzywionym drucikiem. Wolałam druty i to była moja wielka miłość. Czas jednak weryfikuje wiele rzeczy w naszym życiu. Upodobania również nam się zmieniają. 

Coraz chętniej łapię za szydełko i coraz bardziej podoba mi się ta dłubaninka. 

Na kolejną edycję zabawy przygotowałam dzwoneczki. Robiłam je posiłkując się filmami z YouTub.



Oba dzwoneczki mają ten sam wzór. Usztywniane każdy na innym przedmiocie dają różne efekty. Pierwszy usztywniany był na dezodorancie z kulką. Drugi na butelce Sprite. Nie wiem, który bardziej mi się podoba. 


Ten z kolei dzwoneczek usztywniłam na rożku styropianowym, odcinając jego najwęższą część. 
Wszystkie razem całkiem fajnie wyglądają. Żałuję, że czasu mało. Mogłabym poćwiczyć jeszcze i zrobić inne wzory. 





Trzeba teraz wziąć się za kolejne zabawy, w których biorę udział. 
Uciekam już. Zrobiło się późno. Pozdrawiam wszystkich Was bardzo serdecznie 
i życzę oczywiście zdrówka. 










14 komentarzy:

  1. Haniu jestem zachwycona Twoim dzwoneczkami, co cudne. Cieszę się że się za nie wzięłaś. A szydełko bardzo uzależnia wierz mi jeszcze tego doświadczyć. Piękna będzie taka choineczka ubrana w szydełkowe ozdoby.
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za dokarmienie żabki, bo coś ona w tym miesiącu bardzo chudziutka.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne dzwonki Haniu:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne dzwoneczki i kto by pomyślał, że zrobił je ktoś komu z szydełkiem nie po drodze. Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale piękne dzwoneczki, Haniu. Tylko takie pandemie powinny się rozprzestrzeniać po świecie.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  5. Haniu, podziwiam, podziwiam, podziwiam.Dzwoneczki są przeurocze. Mnie do szydełka nie ciągnie i zupełnie nie wiem dlaczego. Z pewnością coś bym tam zrobiła, bo i półsłupki i słupki robiłam, i szydełka używam przy robieniu frywolitki. Może kiedyś się odważę i coś wykonam w całości. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiesz Haniu, u nas też wiosna ma spore opóźnienie a będzie jeszcze większe bo od jutra znów ochłodzenie. Cudne są te Twoje dzwoneczki - wielkie brawa!
    Przesyłam uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  7. "Nigdy, nie mów nigdy" i jeszcze mogłabym dodać "a nie mówiłam", że dasz radę ;-) Pięknie sobie Haniu poczynasz tym zakrzywionym drucikiem, tym bardziej, że z cieniutkimi nitkami trudniej sobie poradzić niż z wełną czy sznurkiem. Brawo Ty:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Urocze dzwońce, śliczne. Jak to mówią "ćwiczenie czyni mistrza" i ja tutaj widzę zadatki na Wielkiego Mistrza :-) Podobają mi się, są urocze :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Będą przepięknie wyglądać wśród zielonych choinkowych gałązek :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne dzwoneczki i wzory, pięknie ozdobią choinkę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne dzwoneczki Haniu- jak tak dalej pójdzie, to kolejną zimę będziemy mieć bardzo szybko;) i na pewno pięknie będą się prezentowały na choince:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie śliczne dzwoneczki:) I jakie równiuteńkie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Są prześliczne zachwycam sie :)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkim zaglądającym i zostawiajacym komentarze, serdecznie dziękuję za odwiedziny i odrobinę uwagi.