26 kwietnia 2021

Zyg-zag i zielony guzik.

Czy u Was też wciąż taki kwiecień plecień? Trochę słońca, ale zimny i porywisty wiatr sprawia, że chłód daje o sobie znać, trochę deszczu na przemian ze śniegiem, który z kolei sprawia, że staję się nerwowa, bo przecież wiosna, a w ogrodzie mnóstwo pracy czeka. Oby nie popaść w jakiś niepożądany stan duszy pomachałam trochę szydełkiem próbując popchnąć do przodu to coś co sobie wymyśliłam.


Nabrałam 251 oczek łańcuszka i tak powoli powstają zygzaki.  Ma to być kocyk, no powiedzmy całkiem sporych rozmiarów, ponieważ te 251 oczek daje 125 cm szerokości. Wypada zrobić jakieś 200cm po długości. To co widzicie na zdjęciu to 1/5 pracy. Skończę, czy nie? To się okaże.


Mam nadzieję, że ze względu na rozmiar, Renia przyjmie do zabawy niedokończoną pracę.  Jak Reniu będzie? Szkoda byłoby nie zaliczyć kolejnego miesiąca zabawy. 

Czas również najwyższy, by pokazać kartki na zabawę Ani, gdzie bawimy się mapkami. Przyznam, że tym razem poszło gładko.  Moje kartki zrobiłam na okoliczność Przyjęcia I Komunii Św. 

Kartka sztalugowa. Zawiera jedynie mapkę, bo i koloru i guzika zabrakło. Najważniejsze jednak zostało chyba spełnione.





Druga kartka mam nadzieję spełni oczekiwania i wszystkie trzy wytyczne. 
Czekoladownik w zieleniach i z guziczkiem. 





Chyba trochę przekłamany ten kolor zielony. W rzeczywistości jest piękna oliwka. 
Obie kartki zgłaszam do Anulkowej zabawy. 



Na dziś to wszystko. Ciesze się, że udało się dotrzymać zobowiązań w zabawach. Oby kolejny miesiąc również był łaskawy. 
Pozdrawiam Was bardzo serdecznie i życzę Wam pogodnej, ciepłej i beztroskiej majówki. Uważajcie na siebie. 





 Postanowiłam wydziergać kocyk. Powiedzmy całkiem niezłych rozmiarów. 

16 komentarzy:

  1. Śliczne, z wielką przyjemnością ogląda się tak inspirujące prace.

    OdpowiedzUsuń
  2. Haniu jak dla mnie bomba jest , Kocyk zapowiada się rewelacyjnie, to super wzorek na wykorzystanie resztek włóczki. Myślę że Renia jak nic zaliczy taka pracę. Trzymam kciuki aby Ci sie nie znudziło i kocyk doczekał szczęśliwego zakończenia. Jak dla mnie bomba !!
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za udział w zabawie
    Co do kartek to jak dla mnie bomba. zwłaszcza mnie urzekła ta pierwsza. Piękna jest i aż mi szkoda że ja w komunii to już tak dawno byłam :-). Co do czekoladownika też fajnie wyszedł w tej oliwce !!

    OdpowiedzUsuń
  3. U nas to samo raz lato raz zima:) Kocyk będzie cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocyk będzie super fajny, a karteczki są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Haniu, super się zapowiada ten kocyk. Mapki zinterpretowałaś wspaniale.
    Pogoda chyba wszędzie taka nieciekawa.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Obie karteczki są śliczne:) Podoba mi się ten efekt zyg-zaga, to będzie fantastyczny kocyk. U nas dziś pogodowa zmiana a od jutra ma być o wiele cieplej - może to początek prawdziwego sezonu!
    Uściski Haneczko:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniale wygladaja komunijne karteczki :) a twój zygzaczek zapowiada się bardzo ciekawie. Trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Obie kartki są przepiękne - takie perfekcyjne w każdym calu. Kocyk zapowiada się super, trzymam kciuki za ukończenie!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne prace! Zachwyciły mnie mapkowe prace swoją elegancją 😀 Pozdrawiam 😀

    OdpowiedzUsuń
  10. Haniu oczywiście i jeszcze Ci powiem, że jak będzie kocyka przybywało to i w kolejnych miesiącach możesz go wrzucić do zabawy;) świetnie dobrane kolory:) Kartka i czekoladownik przepiękne, podziwiam kwiaty, bo chyba robione?
    Dziękuje za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna karteczka i czekoladownik. Niepowtarzalne i cudnie skomponowane. Podziwiam również pracę szydełkową. Kocyk będzie piękny. Podziwiam i serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Kocyk zapowiada się fantastycznie i ma bardzo fajne kolorki. Natomiast kartką i tym czekoladownikiem jestem zauroczona, bo są przepiękne i eleganckie- cuda!
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne karteczki, a za kocyk podziwiam i trzymam kciuki, będzie przepiękny!
    Miłej majówki Haniu:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne karteczki.
    I byłam przekonana, że kocyk dziergasz na drutach ;)
    dopiero później dopatrzyłam szydełko!
    Bedzie super!

    OdpowiedzUsuń
  15. Super karteczki! Bardzo estetyczne:)
    U nas też kwiecień I początek maja jakieś chłodne, deszczowe, wietrzne, zupelnie nie jak wiosna... :( podobno niedługo ma się poprawić, czekam na to z niecierpliwością:)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkim zaglądającym i zostawiajacym komentarze, serdecznie dziękuję za odwiedziny i odrobinę uwagi.