26 sierpnia 2020

Słoneczniki Van Gogha.

Słoneczniki zachwycały mnie od zawsze. Każdy zapewne zna serię obrazów Van Gogha. Było ich jedenaście. Jedenaście obrazów ze słonecznikami. 


To geniusz, bo ja nie mogłam zrobić więcej niż jedną kartkę z tym pięknym i niestety mało wytrzymałym kwiatem.
Jednak zdążyłam, choć przyznam się że powoli traciłam nadzieję. Człowiek jak musi, to potrafi się zmobilizować i wykrzesać z siebie resztki energii, a przecież karteczki do Anulkowej zabawy to priorytet ponad wszystko. Nie będę się więc rozpisywać. Pomysłów miałam kilka, ale zwyciężył quilling. Powstał kwiatek według kursiku Kasi z bloga Artimeno . Oczywiście Kasia jest mistrzynią prac quillingowych i mój skromny słonecznik jest tylko odrobinę podobny. 





Jednakże z kartki jestem zadowolona. Po raz pierwszy udało mi się nie przesadzić z dodatkami i nie "naciapać" za wiele. 
Kartka pewnie nie spełnia dokładnie wszystkich wytycznych, choć jest żółty,
 są kropki i słonecznik. Wiem jednak, że Ania wskaże na zbyt małą ilość żółtego. Aniu zgadzam się z Tobą. Wystarczy, że zaliczysz mi zabawę. 


Zmykam zobaczyć  Wasze prace. Trzymajcie się ciepło i nieustannie o siebie dbajcie. 

20 komentarzy:

  1. Haniu, przepiękny słonecznik, cudny. Quillong to bardzo pracochłonna technika, ale efekty daje piękne. Dziękuję za link do kursu, może uda mi się do niego jeszcze sięgnąć, może? kiedyś?
    Kartka piękna, taka akurat, nic za dużo, a wszystko na miejscu. Dobrze, że się zmobilizowałaś, bo mogę podziwiać Twoją pracę :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna karteczka Haniu.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Słonecznik skradł moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekny słonecznik bardzo pracochłonna pewnie taka kartka i przez to jeszcze bardziej wyjatkowa.
    Pozdrawiam serdecznie 🌻🌻🌻

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie naciapałaś Haniu:) Kartka jest prześliczna - proste połączenie czerni i bieli wspaniale dopełnia piękny i misterny słonecznik. Jest cudnie!
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna kartka! Słonecznik na tym tle cudnie się prezentuje :-) Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Haniu, wspaniała kartka. Pięknie ten słonecznik (ależ pracochłonny!) komponuje się z brązem.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chociaż kiedy się przyjrzałam jeszcze raz, to chyba jest raczej czerń, a nie głęboki brąz.

      Usuń
  8. Haniu, piękny ten Twój słonecznik
    I.. Quillingowy. Brawo. I jest mi troche wstyd, że ja tak mało ostatnio skręcam te cienkie paseczki. podziwiam twoje poczynania w tej technice. Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Słonecznik w połączeniu z czernią i bielą prezentuje się fenomenalnie, uwielbiam taki efekt przełamania w kompozycji. Pozdrawiam serdecznie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak. Ta karta słonecznika jest nierówna. Połączenie koloru czarnego sprawia, że ​​karta wygląda bardziej kontrastowo i atrakcyjnie. Pozdrowienia z Indonezji.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeden....ale jaki!
    Toż tu pracy a pracy!
    Się naskręcać tych paseczków...;)
    Piękny jest i basta.

    Marzy mi się zrobienie takowego bukietu w tej technice
    może długie zimowe wieczory mi w tym dopomogą, albo już tylko emerytura ;)))

    Tak, tak. Dbamy o siebie <3


    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny motyw słonecznika :)

    OdpowiedzUsuń
  13. A ja uważam, że uczeń dorównał mistrzowi. Pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ślicznie wyszło Kochana Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  15. Haniu jest cudownie, zaliczam wszystko co ma choć troszkę żółtego, a Twój słonecznik jest rewelacyjny. Zresztą cała kartka jest świetna. Dziękuję że znalazłaś czas na moją zabawę.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna praca, naprawdę:) ślicznie wyważona, elegancko skomponowana, wszystko w niej jest na "swoim miejscu" ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo piękna praca, a słonecznik zachwyca!

    OdpowiedzUsuń

Wszystkim zaglądającym i zostawiajacym komentarze, serdecznie dziękuję za odwiedziny i odrobinę uwagi.