22 maja 2020

Konwaliowy post.

Nareszcie pięknie się zrobiło i nawet w miarę ciepło, choć zimny wiatr północny troszkę tę przyjemną pogodę mącił. Dwa wolne od pracy dni, jakie trafiły mi się przypadkiem, spędziłam oczywiście w ogrodzie wycinając i przycinając wszystko co można było i co wymagało po dwudziestu latach, "wielkiej" korekty. Zamówiony kontener na bioodpady o pojemności 10 m sześciennych był pełen. Jestem zadowolona i strasznie zmęczona.
Czas jednak goni i nieubłaganie przypomina, iż należałoby w końcu zajrzeć na blogi, popatrzeć co tam u Was nowego, jak również wpaść do siebie i napisać posta. Przyznam się, że z trudem odnajduję czas i siły by włączyć komputer. Dziś jednak postanowiłam pokazać Wam dwie karteczki. Pierwsza to kartka na pierwsze urodzinki bliźniaków. Karteczki są dwie, prawie jednakowe. Huczne obchody tego święta się nie odbędą z wiadomych przyczyn. Karteczka prosta do bólu i płaska, by w kopertę się zmieściła.  
Wewnątrz kartki umieściłam malutką kopertkę na datek pieniężny. Chłopaczki ponoć zbierają na pierwsze autko. Smerfik i Kubuś pilnować mają by kaska dotarła do jubilatów. 


Wiem, że skromnie, ale tak tym razem musi być. 
Drugą karteczkę przygotowałam na Anulkową zabawę. Tym razem jak to w maju królują konwalie, zielony i motyl.  Myślę, że wszyscy kochamy konwalie za ich delikatność i czarujący zapach. Mnie osobiście przypominają babunię, która je uwielbiała i której zawsze zanosiłam pęczek tych maleńkich kwiatków. Miło było patrzeć na jej roześmiane oczy, kiedy je otrzymywała.
Moje karteczkowe konwalie próbowałam pozwijać z paseczków. 
Ponownie nie do końca jestem z nich zadowolona. 







Banerek wstawiam, by formalności spełnić. 


Zdjęcia kiepskie jak widzicie. Późno i światła zabrakło, ale obiecuję poprawę      i porządny aparat w przyszłości do ręki brać będę. 
To wszystko na dziś. Pozdrawiam Was bardzo serdecznie. Trzymajcie się ciepło 
i żadnej koronie się nie dajcie. 










16 komentarzy:

  1. Haniu, Twoja konwalia jest niesamowita, nic tylko ją podziwiać, jesteś niesamowita! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocze karteczki roczkowe. Śliczne zawijaskowe konwalie, mnie też zakwitło aż 8 sztuk w ogródku.Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystkie kartki są piękne, ale konwalia zachwyca i nie rozumiem, dlaczego nie jesteś nimi zachwycona- mnie zachwyciły:)
    co do ogrodu i prac w nim mam podobnie, zmęczenie bierze górę i jakoś od lapka odpycha;)buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. Haniu cieszę się że udało się na działeczce porządki zrobić . Hehehe po tym koronowirusie wszyscy będą mieli posprzątane że hej , jedyny plus tego odosobnienia :-). karteczki świetne, zarówno te dla bliźniaków jak i konwalie. Konwaliami quillingowymi jestem zauroczona, są cudowne. Nazwijałaś się tych paseczków że hej ale warto było. Tak sobie myślę, że to technika chyba jest bardziej czasochłonna od krzyżyków, ale efekt piękny.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Haniu, cudne te quillingowe konwalijki, a kartka mnie oczarowała. I bardzo podobają mi się karteczki dla bliźniaków, niby takie same, a jednak nie.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  6. I ja jestem oczarowana konwaliami. Dobrze, że wybrałaś ciemne tło bo pięknie kontrastuje. A kartki dla bliźniaków są świetne - zabawne i wesolutkie.
    Uściski Haneczko:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczne są :) zarówno te dziecięce jak i ta konwaliowa :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne karteczki dla chłopaków, ale konwaliową jestem wprost oczarowana!
    Buziaczki Haniu:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczne kartki, Haniu!!! Kartka z konwaliami to cudo prawdziwe!!!
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne bliźniacze karteczki, urocze i słodkie :) konwaliowa kartka jest przepiękna, jak wspaniale te dzwoneczki zrobiłas :) miłej niedzieli :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie marudź Haniu. Paseczki pięknie pozwijanie, karteczka cudna. urodzinowe niezwykle słodkie, na pewno będą miłą pamiątką.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Haniu, przepiękne zrobiłaś konwalię i muszę przyznać jeszcze takich nie widziałam, więc pomysł zabieram do wykorzystania na zaś :-) Na pewno kartka kosztowała sporo pracy, bo te kwiatuszki toż to przecież malutkie maleństwa. Piękna kartka powstała i bardzo mi się podoba. Kartki dla Bliźniaków również urocze. Najważniejsze żeby zdrowo się chowały, a na świętowanie przyjdzie jeszcze czas :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kartka ze smerfem jest świetna :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczności. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  15. Haniu karteczki śliczne przygotowałaś. Te dla maluszków fantastyczne, bajkowe. będzie cudna pamiątka. Konwalie, no cóż... quillingowe paseczki pięknie ci się poskrecały a ty ślicznie ułożyłam z nich bukiecik i ulożyłaś na kartce. Cudeńko pachnące. podziwiam i serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Wszystkim zaglądającym i zostawiajacym komentarze, serdecznie dziękuję za odwiedziny i odrobinę uwagi.