27 kwietnia 2020

Pan Tulipan.

Trzymacie się jakoś? Mam nadzieję, że tak i wszyscy grzecznie dostosowują się do panującej sytuacji. Będzie dobrze, bo nie może być inaczej. 
My rękodzielniczki jesteśmy w tym dobrym położeniu, że nie nudzimy się
 w domach i zawsze znajdziemy coś do zrobienia. 
W moim przypadku jest trochę inaczej,bo chodzę do pracy, zajmuję się ogrodem, a na jedną parę rąk,  to trochę dużo do zrobienia. Słowem czasu i tak nie mam więcej. Dlatego też dziś skromnie chciałabym zaliczyć zabawę u Anulki. Jak wszystkim zainteresowanym wiadomo na kwiecień Ania zadała nam kolor czerwony z tulipanem i sercem. 


Plany miałam wielkie i pomysły na kartki również. Skończyło się jak zwykle, czyli powstała jedna skromna karteczka. 


Quillingowe kwiatki, przyznać muszę, nie łatwo się robi, choć miałam nadzieję, że to niezbyt skomplikowane. Paski były zbyt wiotkie i trudno było utrzymać formę. Gięły się okrutnie stąd niedoskonałości. 


Jest czerwony, jest tulipan i całe mnóstwo serc, białe, duże, małe i czerwone. jakie chcecie. Mam więc nadzieję, że Ania zaliczy mi tercet. 


Serduszka w narożnikach to szablon i trochę farbki. Nawet fajnie to wygląda. Mnie się podoba. 


Co do kartki to .... nie do końca jestem zadowolona.  Zawsze coś mi nie pasuje. 
Jak mawiają jednak niektórzy... tak miało być. 
To wszystko na dziś. Uciekam zajrzeć do was póki mam wolna chwilę. Pozdrawiam wszystkich bardzo cieplutko, życzę zdrowia i wytrwałości. 





22 komentarze:

  1. Przepiękną kartkę stworzyłaś. Quilling jest bardzo wymagającą techniką, ale Ty poradziłaś sobie z nią świetnie. Nie widzę żadnych niedoskonałości, ale za to widzę piękne tulipany. No po prostu cudna kartka, bardzo, ale to bardzo mi się podoba :-) Podziwiam więc i pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękną karteczkę stworzyłaś! To połączenie kolorystyczne, no i quillingowe tulipanki - rewelacja!
    Pozdrawiam Haneczko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojeej musi ci zaliczyć jak zawsze. Haniu zawsze narzekasz, bo za skromna jesteś... Przecież przepiękna karteczka ci wyszła... Czerwony kolor miłości hihi... Pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Serce z tulipanami jest przepiękne!!! I czerwień taka wyrazista przy tym ciemnym szarym tle :-)Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna kartka szczególnie że nigdy nie próbowałam tej techniki. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  6. Haniu alem się zachwyciła Twoją kartką. Jest cudowna . Jednak quilling konturowy mimo że do łatwych nie należy jest obłędny !! Twoja kartka wcale nie jest skromna , to białe koronkowe serce a na nim drugie wypełnione tulipanami jest cudowne. Normalnie jestem zauroczona.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  7. Tyle serduszek na Twojej kartce, że musi być zaliczona.
    Śliczna kartka i piękne tulipany. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  8. Haniu, mnie się ta kartka bardzo podoba. Quillingowe tulipanki i serce są bajeczne. A całość robi wspaniałe wrażenie.
    Trzymaj się zdrowo.

    OdpowiedzUsuń
  9. Haniu jakie niedoskonałości ja nic takiego nie widzę.
    Kartka jak marzenie..
    Trzymaj się zdrowo Haniu 🌞

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna karteczka Haniu.:) Jak dla mnie jest idealna.:) Podziwiam piękne kwiatuszki i ślę serdeczne pozdrowienia.:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie zgadzam się z Tobą Haniu, to nie jest skromna karteczka. Próbowałam quillingu więc wiem, że pracy z tym mnóstwo. Karteczka wyszła pięknie, jest niezwykle efektowna. Trzymaj się ciepło i przede wszystkim zdrowo:)

    OdpowiedzUsuń
  12. He, he wcale się przecież nie umawiałyśmy ;-) Super Haniu Twoja wersja wyszła zdecydowanie bardziej malownicza od mojej i masz rację to tylko tak łatwo wygląda ale cierpliwości do tych konturów potrzeba anielskiej, za to efekt wart zachodu, zdecydowanie. Pozdrawiam wiosennie:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Skromna, wcale nie aż tak, a przy tym piękna.masz zdolne łapki.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja tam żadnych niedoskonałości nie widzę, a samą karteczką sie zachwycam:)pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  15. Ślicznotka, ten bukiecik wygląda bajecznie :) majowe pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Tulipany wyszły prześlicznie:)
    Cudowna praca:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie ważne, że na ostatnią chwilę, ważne, że pięknie!!!
    Tulipany są cudne! Kartka przepiękna!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna kartka. Cudowne te tulipany, jak z Twojego ogrodu:)
    Pozdrawiam cieplutko i zawsze zapraszam Haniu do mnie. Może po tej państwowej kwarantannie? Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie wykonane, do tego niezwykle eleganckie :) tulipany w fantastycznym wydaniu! :)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkim zaglądającym i zostawiajacym komentarze, serdecznie dziękuję za odwiedziny i odrobinę uwagi.