07 stycznia 2019

Zabawa DIY - kartka w/g mapki

Czytając ostatnio bloga u naszej niezmiernie pracowitej Anulki natknęłam się na wyzwanie  kartkowe,organizowane przez Ulę K. z bloga http://kulskowo.blogspot.com/ .   Bardzo spodobała mi się mapka według której należało stworzyć nową karteczkę.  
Co prawda Boże Narodzenie już za nami, myślałam raczej o Wielkanocy,  ale jak to mówią:" od przybytku głowa nie boli".
  Za rok będzie jak znalazł.
Dawno nic nie robiłam. Jakoś wena i chęci mnie opuściły, 
a i ważniejsze zajęcia miałam na głowie. W tę sobotę jednak 
z ochotą powyciągałam pudła z papierkami i przydasiami. 


A to mapka , która posłużyła za wzór.


Moja pierwsza karteczka 






Szybko mi poszło więc powstała jeszcze jedna.






Przepraszam Was za jakość zdjęć. Wieczór, brak dobrego sprzętu
 i wszystko jasne. 

Muszę powiedzieć, że dzięki tym kartkom nabrałam ochoty na więcej.  
Pozdrawiam Was bardzo serdecznie i mam nadzieję  szybko znowu tu zawitać. 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkim zaglądającym i zostawiajacym komentarze, serdecznie dziękuję za odwiedziny i odrobinę uwagi.