29 grudnia 2018

Moje Bingo i Sal z Anią.

To mamy po świętach. W związku z tym chcę serdecznie podziękować wszystkim tym dziewczynom, które o mnie nie zapomniały, przysyłając ciepłe życzenia, na przecudnych kartkach, tym które wysyłały sms, czy składały życzenia inną drogą.  
W tym roku, Wasze życzenia były dla mnie wyjątkowo cenne.
Za karteczki z całego serca dziękuję . 


Na Was zawsze można liczyć. Dziękuję.

Ponieważ nie lubię zostawiać niezałatwionych spraw na nowy rok, chciałabym rozliczyć się z zabaw, do których się zapisałam. 
Czas i chęci miałam dość mocno ograniczone, dlatego nie będą to jakieś duże prace. Ania dała nam na grudzień swobodę wyboru, 
z czego bardzo się ucieszyłam. 
Wybrałam sobie Bingo z Lutego. 





Szczególnie mi odpowiadały wytyczne:
czerwony/różowy - tulipan - kokarda.
Kartka prosta na okoliczność urodzin czy imienin.







Quillingowe paseczki dają dużo możliwości i powiem Wam, 
że bardzo lubię je zwijać. 
Cieszę się, że choć na koniec miesiąca zdołałam się zmobilizować
 i coś poczynić. Jest to mały kroczek do przodu. Będzie dobrze. 
Ania prosiła o porównanie pierwszej i ostatniej kartki . 


Z lewej kartka zrobiona trzy lata temu. Czy jest różnica? 

Pozostało jeszcze zaprezentować postępy prac przy haftowaniu obrazu z zegarem.
Wiem, że większość dziewczyn, które zapisały się do SAL-u pracują nad nim, a co niektóre "idą jak burza" i do maja będą miały chyba pięć takich zegarów. 
Na szczęście czas mamy do maja więc ja sobie spokojnie i powolutku stawiam te krzyżyki. W moim obrazie lekko zmieniłam kolory muliny, tak by bardziej pasowało do wnętrza, w którym zegar ma zawisnąć. 


Niewiele tych krzyżyków, ale skoro do maja mamy czas to spokojnie dam radę.
To wszystko na dziś i zapewne wszystko w tym roku. Wszystkim, którzy się wybierają na jakieś bale, czy domówki życzę szampańskiej zabawy, a pozostałym spokojnej, wesołej i pełnej nadziei nocy sylwestrowej. Życzę Wam by nowy rok był dla Was dobrym rokiem, by spełniały się Wasze plany, marzenia i by każda doba nadchodzącego roku wydawała się dłuższa, byście znalazły czas na Wasze hobby i pasje.















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkim zaglądającym i zostawiajacym komentarze, serdecznie dziękuję za odwiedziny i odrobinę uwagi.