29 czerwca 2017

Karteczki dla Ani z inspiracją Ewy

Witam serdecznie. 
Znowu mogę odetchnąć z ulgą, gdyż udało mi się nie zawieźć osoby, która bardzo szanuję i lubię. Mowa oczywiście o naszej Anulce, która wspaniałe prowadzi zabawę karteczkową. 
Kto jeszcze nie wie o co chodzi to odsyłam O tu Muszę się przyznać, że nigdy, przenigdy wcześniej nie sądziłam, że takie karteczkowa mnie wciągnie i polubię tę zabawę. Takie "kombinowanie" co, gdzie i jak przykleić jest bardzo uspokajające, przynajmniej na mnie tak działa. 
W tym miesiącu jak wiecie inspirowała nas Ewunia Jurewicz, artystka i wszechstronnie uzdolniona osóbka. Była jedną z pierwszych, które zaczęłam podziwiać w blogowym świecie. 
Oto jej inspiracje na ten miesiąc.


Tematy nie były trudne jednak czasu na wykonanie wciąż nie miałam. Udało się jednak  powolutku coś działać i w końcu powstały trzy karteczki. 

Gazetowa - okolicznościowa




Biały, ecru i perłowy.
Potrzebna mi była taka kartka więc postawiłam na ślubną zamiast wielkanocnej.



Nie mogło zabraknąć pudełeczka, bo przecież "prezent" gdzieś trzeba upchnąć. 



Najtrudniej było z Aniołkiem, bo jakoś nic mi nie pasowało. 
W końcu postawiłam na Quilling.
Mam nadzieję, że dostrzeżecie tu Aniołka. 




Jeszcze tylko kolażyk.


Na koniec kilka fotek z moimi królowymi.





Zmykam szybko do "spatowa". Jutro kolejny dzień. Trzeba by się wyspać, choć o to trudno ostatnio. 
Pozdrawiam was serdecznie i gorąco. 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkim zaglądającym i zostawiajacym komentarze, serdecznie dziękuję za odwiedziny i odrobinę uwagi.