30 kwietnia 2016

Karteczka na komunię.

Witajcie kochani. Jestem okrutnie zmęczona po długim 
i wyczerpującym dniu, dlatego dziś będzie bardzo króciutko i na temat. Zaczął się okres komunijny i właśnie jutro, w dzień 1 go maja wybieram się na taka uroczystość. W zabawie u naszej ANULKI, gdzie robimy kartki przez cały rok, mieliśmy do wyboru, albo kartkę wielkanocną, albo komunijną. Kiedy zgłaszałam kartki do zabawy, wybrałam kartkę wielkanocną, choć i tą komunijną miałam już zrobioną. Jednakże nie chciałam jej wczesniej pokazywać z wiadomych wzgędów. Dzisiaj tuż przed zamknięciem zabawy kwietniowej, chce Wam pokazać moja pierwszą komunijną karteczkę. Tym samym wypełniam punk 3B Anusiowej zabawy. Nie wstawiam banerka ani nie wysyłam kartki żabce. To już uczyniłam wcześniej. Kartkę wystawiam jeszcze dzisiaj by być w zgodzie z wytycznymi Anulki. Miała być Hostia no i jest.


Do karteczki dorobiłam odpowiednie pudełeczko. Dopiero teraz                                             praca jest skończona.



To wszystko na dziś kochani. Jakoś mi nie idzie to pisanie dzisiaj więc wybaczcie, bo chyba jakiś chaos wkradł się do tej treści. Wszystkim Wam życzę udanej majówki i pięknej, słonecznej pogody w te dni. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkim zaglądającym i zostawiajacym komentarze, serdecznie dziękuję za odwiedziny i odrobinę uwagi.