18 kwietnia 2016

Decu na tkaninie

Witajcie kochani.
Czytam na Waszych blogach, że pogodę macie piękną, wiosenną. 
U mnie chłodno jak w marcu i gwizda niemiłosiernie zimny wiatr. Strach wyjść na zewnątrz. Taka pogoda działa na mnie destrukcyjnie i odbiera mi chęci do pracy. Do tego jeszcze migrena daje o sobie znać. Trudno jest skupić  myśli na robótkowaniu.  Całe szczęście, w sobotę zaliczyłam dość udany dzień w ogrodzie. Pracy tam wciąż sporo, ale tak to jest wiosną. Obiecuję fotorelację, jednak to następnym postem. Całe szczęście, że niedziela była spokojna 
i deszczowa. Mogłam skończyć kolejną pracę. Tym razem będzie to zaliczenie zabawy z decu, którą prowadzą Renia i Justynka. Tematem jest decoupage na tkaninie. Przyznam się, że dość długo myślałam co by tu zrobić. Myślałam o poduszce, woreczkach na suszone kwiaty, może abażur, który czeka na swoją kolej. Postanowiłam jednak zrobić decu na blejtramie. Miałam pewien pomysł. Musicie mi wybaczyć, że nie robiłam zdjęć podczas tworzenia tego obrazka. Ot wiekowa już jestem i czasem demencja mnie dopada. 
Myślę, że będzie to prezent dla jednej z moich kochanych bratanic. 


Serwetkę, którą dostałam od ANULKI przykleiłam na klej do tkanin i wprasowałam żelazkiem, by wyszło głaciutko.
Obrazek ozdobiłam jak widzicie pastą strukturalną, którą sama sobie przygotowałam z pudru dziecięcego, kleju i farby. Wykorzystałam też sztuczne kwiatki, guziki, serwetkę papierową, skrapek, literki i motylka. 
Troszkę zbliżeń byście mogły dokładnie ocenić pracę.





Coś czuję, że pozostanę przy tego typu pracach na dłużej. Troszkę podszkolę się w szablonach, a przede wszystkim muszę zwiększyć swój zapas skrapków i innych dekoracji. Największym problemem są kwiatki. 


Może wyszło troszkę słodko i nie do końca jestem zadowolona z tej pracy. Muszę szybko zrobić drugą i poprawić to i owo. 

Banerek do zabawy.


Buziaczki dla Was wszystkich i życzę ciepłych i słonecznych dni.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkim zaglądającym i zostawiajacym komentarze, serdecznie dziękuję za odwiedziny i odrobinę uwagi.