20 grudnia 2017

Grudniowe Karteczki dla Anulki.

Witam serdecznie wszystkich.

    Oj maluśki, maluśki, maluśki.......... chodzi za mną dzisiaj ta kolęda od samego rana. To znak, że święta już blisko. Powiem, że bardzo blisko. Jestem wyjątkowo spokojna w tym roku. Nie wiem tylko, czy się tym martwić, czy cieszyć. Może się okazać, że na śmierć zapomniałam o bardzo ważnej rzeczy, lub nie kupiłam komuś prezentu, a to byłaby katastrofa.
Udało mi się znaleźć odrobinę czasu i poczynić kartki, ostatnie już w tym roku, na zabawę do naszej Anulki. Tym razem inspiracje podała nam Natalia z bloga Zaczarowany papier.
Kartki jakie wykonała i zarazem wytyczne, znajdują się na poniższym banerku.


Moje propozycje do zadania nie powalają na kolana, nie są jakieś super pracochłonne, ale chyba dlatego własnie jestem z nich zadowolona. Okazuje się, że wciąż moje upodobania co do techniki wykonania kartek ewoluują i myślę, ze to całkiem dobry objaw. 

Mamy więc po kolei

Prezenty pod choinką. 




Zima w ramce lub za oknem.

Tu użyłam znany wszystkim widoczek, a zima to pasta strukturalna z odrobiną brokatu.




Dzwoneczki są małe, ale są i myślę, ze obie Panie zaliczą mi to zadanie.




To już ostatnie kartki w tym roku i chyba ostatnie moje spotkanie z Wami. Dlatego proszę przyjmijcie ode mnie  życzenia, na ten jedyny w swoim rodzaju czas. 

Niech będzie to czas spełniających się marzeń, niekoniecznie tych wielkich. Niech spełnią się te najprostsze, codzienne, błahe, zwyczajne. Te, które sprawią, że poczujecie spokój, że zwolnicie tempo swojego życia, że zobaczycie uśmiech na twarzach otaczających Was ludzi. Życzę wam chwili wytchnienia i zadumy, bo kiedy, jak nie w ten magiczny czas. 
Niech zdrówko Was nie opuszcza, przyjaciele wspierają, humorki dopisują, a czas zwolni swój bieg.
Wszystkiego dobrego Kochani na te święta i nadchodzący Nowy Rok.








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkim zaglądającym i zostawiajacym komentarze, serdecznie dziękuję za odwiedziny i odrobinę uwagi.