12 października 2015

Moje pierwsze Candy rocznicowe.

Witajcie kochani. Przejrzałam Wasze blogi i jestem zrozpaczona. Gdzieś pada śnieg i zrobiło się biało. Czyżby już zima chciała się rozgościć? Nie chcę tak. Jeszcze nie teraz. Nie tak dawno, zaledwie tydzień temu, było jeszcze słonecznie i ciepło. Wystarczyła jedna noc z temperatura poniżej zera, by wszystko straciło swój blask. 
W sobotę musiałam wykopać wszystkie cebulowe letnie kwiaty, pacioreczniki i dalie. Zrobiło się smutno, choć jeszcze wiele roślin wyglada imponujaco. Niedziela upłynęła dość leniwie w gronie rodzinnym. Kilka dni temu ku wielkiej mojej radości i również zdziwieniu, otrzymałam przesyłkę od Ani Iwańskiej. Chyba już nie muszę podpowiadać co było w paczuszce. Ania w swej wielkiej dobroci serca i mnie postanowiła obdarować częścia tych skarbów, które otrzymała od kochanej pani Marysi. Aniu jesteś wielka. Dziękuję Ci z całego serca za to, że znalazłam się w tak zacnym gronie osób, które postanowiłaś obdarować. 


Chciałabym teraz zaprosić Was kochani na moje pierwsze rocznicowe CANDY. Pierwszy mój blogowy wpis pojawił się 
26. 10. 2014. Nigdy, przenigdy nie spodziewałam się, że znajdę tu tak wspaniałe grono ludzi pozytywnie zakręconych. Nigdy nie myślałam o decoupage, czy makramie. To dzięki Wam, poznaję różne techniki, piękności, które tworzycie i to dzięki Wam nabieram ochoty do twórczej pracy i choć moje pierwsze próby są często nieudolne, Wy niczym aniołowie dodajecie mi otuchy 
i wiary, że można lepiej, że trzeba chcieć i próbować swoich sił. Dzięki temu mój wolny czas skrócił się do minimum, a doba stała się za krótka. Jak mówią dobrze żyje ten, kto ma zawsze przed sobą jakiś cel. 

Banerek do zabawy.


Kto z Was chciałby wziąć udział w Candy niechaj wstawi podlinkowany baner na swoim blogu.
Wpisanie się do listy obserwatorów nie jest konieczne, chociaż będzie mi bardzo miło. 
W candy mogą brać udział wyłącznie osoby prowadzące bloga. Wygrywa tylko jedna osoba. Będą również dwie nagrody pocieszajki.
Paczkę wysyłam tylko krajowe. Jeśli ktoś mieszka poza granicami Polski musi podać adres osoby, do której można ją wysłać.
Poniżej przedstawiam zdjęcia rzeczy, które można będzie wygrać. Jednak zasady są troszkę inne. 





Każdemu przedmiotowi zostaje przypisany nr od 1-6 . Wszystkie ukryte zostają w przypadkowej kolejności w poniższym kolażu.


W komentarzu wyrażacie chęć udziału w zabawie, podając numerek nagrody, ktorą chcielibyście otrzymać. Gramy więc w ciemno. Kolaż już jest gotowy i musicie mi zaufać, że już go nie zmienię. Losowanie odbędzie się myślę 2 listopada. Do wybranej przez Was nagrody dołożę jakąś niespodziankę, jak będę już wiedziała kto to taki. Mam nadzieję, że uda mi się ją wysłać do połowy listopada więc proszę o cierpliwość.  To chyba wszystko. Jesli macie pytania to piszcie, bo może coś przeoczyłam. Zmykam już, życząc Wam ciepełka na jutrzejszy dzień. 











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkim zaglądającym i zostawiajacym komentarze, serdecznie dziękuję za odwiedziny i odrobinę uwagi.