01 grudnia 2017

Kolejny urodzinowy składaczek.

Witajcie kochani.


Ciekawa jestem, czy ogarnia Was już powoli przedświąteczna gorączka?  Posprzątane?  Prezenty już są? Kartki gotowe do wysłania?  Hihihi, u mnie wszystko w lesie i jakoś nawet atmosfery nie czuję. Może to jeszcze za wcześnie. Póki co, na spokojnie bawię się troszkę w decu, troszkę w kartkowanie i dziś chcę Wam pokazać kartkę składaczka, który to mogliśmy poćwiczyć w zabawie Ewinkowej na cięcie i gięcie papieru. Szczegóły znajdziecie o TU. Przyznam, że ta forma kartek bardzo mi się podoba. Można trochę poszaleć, a i eleganckie takie jakieś są. Miałam okazję i zaszczyt przygotować kartkę z okazji 30 urodzin. O jejku kiedy to było. Jak mówią zmiana kodu czasem przyprawia o ból głowy. Na szczęście moja jubilatka nie specjalnie przejęła się tą zmianą. 

Karteczka składaczek wygląda tak.


Skręcanie paseczków sprawia mi dużą frajdę,


Jednak muszę jeszcze sporo ich poskręcać by choć odrobinę dogonić mistrzynię. Trudność mi sprawiają nie płatki kwiatów w różnym kształcie, ale te zawijaski. Och, ile się nawściekam i nagadam do siebie jaka to niewyuczalna jestem . Pewnie też tak macie jak coś nie wychodzi co? 




Muszę się przyznać, że z tej kartki jestem zadowolona i zapewne powstaną jeszcze inne w tej formie składaczka.  
Życzę Wam kochani miłego weckendu i dużo słoneczka oraz zdrowia i cierpliwości na nadchodzący gorący czas.  
Dziękuję wszystkim, którzy do mnie zaglądali. Obiecuję poprawę w kwestii komentarzy, bo zaglądam do Was zawsze, jedynie czas ogranicza mnie bardzo, by napisać kilka słów. 
Amen.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkim zaglądającym i zostawiajacym komentarze, serdecznie dziękuję za odwiedziny i odrobinę uwagi.