18 marca 2017

Kartki przez cały rok - marzec

Witam Was bardzo cieplutko.
 Niestety nie dlatego, że na dworze piękna, ciepła pogoda, wręcz przeciwnie. Zimno, buro i ponuro a na dodatek wieje okrutnie. Męczy mnie taka aura i już nie mogę się doczekać tego pierwszego, wiosennego ciepełka, kiedy z radością zdejmę zimowe okrycie 
i powiem.... o rany jak ciepło.
Wiem, że już wkrótce, że stoi już za rogiem, że zaraz będzie , 
ale ja nie mogę się jej doczekać i już.  Drapię już pazurkami by popracować w ogródku, ale póki co popatrzeć mogę na budzące się do życia krokusy. To taka maleńka namiastka tego co ma nastąpić.




Aż się oczy śmieją i dusza raduje prawda?

Póki jednak do ogrodu wpaść nie mogę robię to na co akurat mam ochotę i korzystam z każdej wolnej chwilki, których ostatnio miewam nad wyraz mało.
Udało mi się jednak w końcu skończyć karteczki do Anulkowej zabawy. Tym razem inspiruje nas Danusia, która wymyśliła nam "podwójne" wytyczne. No wiadomo. Danusia zawsze musi utrudnić zadanie. Na banerku widać wszystko więc  nie będę pisać co i jak. 


Karteczka na BN. 


Ośnieżone drzewko i brokat w jednym. 


Tutaj lepiej widać brokat. 

Druga kartka. Bukiet i wstążka. 




Jest wstążka jako zawieszka, lub koroneczka. Mam nadzieję, ze szefowa zaliczy to zadanie.

Kartki wielkanocne są dwie. 
Pierwsza to kogut i czerwone.


Z paseczków quillingowych fajnie się robi takie precyzyjne coś. 



Druga to paski i jajo. 


Wzór na jaju, zrobiony pastą strukturalną domowej roboty oraz szablonem, który dostałam ostatnio od Agnieszki. 




To tyle w temacie karteczek na marzec.
Jeszcze tylko banerek zbiorczy.


 Życzę Wam wspaniałej niedzieli, cieplutkiego przyszłego tygodnia i wielu słonecznych chwil.

















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkim zaglądającym i zostawiajacym komentarze, serdecznie dziękuję za odwiedziny i odrobinę uwagi.