29 czerwca 2022

Czerwcowe karteczki.

 Tak, tak wiem, że długo mnie nie było, ale już jestem i  mam nadzieję ponownie uczestniczyć w życiu blogowym. Taki reset był mi bardzo potrzebny, a to, że nie było mnie tutaj, nie znaczy, że nic nie robiłam. Oczywiście ostatnie miesiące to z pewnością temat ogrodu i jego utrzymania w należytym porządku, ale i czas na szydełkowe dziergadełka dla dzieciaków też się znalazł. 

Dzisiaj jednak przychodzę z nowymi karteczkami na Anulkową zabawę. Niestety opuściłam trzy miesiące zabawy, jednak jestem pewna, że Ania mi już odpuściła i nie będzie się gniewać, wszak zawsze powtarza "nic na siłę". 

                                      Wytyczne na czerwiec były takie:




Udało mi się poczynić dwie karteczki według obu mapek. 
Niby proste, ale jak człowiek zacznie kombinować i przekładać i układać, 
 to okazuje się, że i tak wraca do pierwszego pomysłu, ale co czas poleciał to poleciał. 

Pierwsza mapka bardzo taka minimalistyczna więc chyba moja kartka również taka jest.




Druga trochę tylko bogatsza....




I jeszcze obowiązkowy kolaż....


Pierwszy krok ku nowej przyszłości zrobiony. 
Pozdrawiam wszystkich bardzo serdecznie. 











 

 

4 komentarze:

  1. Haniu jestem w totalnym szoku że się pojawiłaś. Byłam przekonana ze dawno sobie odpuściłaś bloga, a już w czerwcu się najmniej Ciebie spodziewałam. Nie mniej jednak cieszę się bardzo że znowu jesteś. !! kartki choć minimalistyczne bardzo mi się podobają. Słoneczniki bardzo lubię a ta pierwsza kartk z serduszkami jest genialna!!
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że złapałaś oddech i wróciłaś.
    A wróciłaś ze ślicznymi kartkami.
    Jak najdzie Cię ochota, to możesz zrobić kartki do poprzednich mapek, a Ania (dobra dusza) na pewno Ci zaliczy.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Haniu, piękne karteczki, zwłaszcza podoba mi się perfekcyjna kompozycja tej pierwszej.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  4. Czasem każdy potrzebuje przerwy :) super karteczki! Uwielbiam minimalizm :)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkim zaglądającym i zostawiajacym komentarze, serdecznie dziękuję za odwiedziny i odrobinę uwagi.