31 lipca 2022

Na ostatnią chwilę.

 Koniec lipca oznacza połowę wakacji, a ja jeszcze nigdzie nie byłam. To do mnie niepodobne, jednak jakoś w tym roku nie bardzo mi się układa z urlopem. Były pewne plany podróżnicze, ale w obecnej sytuacji wolałam zrezygnować. Czekam na wrzesień. To mój ulubiony miesiąc urlopowy. Coś wymyślę. 

Póki co jednak, jakimś cudem udało mi się poczynić chociaż jedną skromną kartkę na zabawę do naszej Ani. Tak na ostatnią chwilę. 


Karteczka urodzinowa według mapki pierwszej, którą zaproponowała nam Renia. 
Moja interpretacja jest chyba dokładnym odzwierciedlaniem mapki. 





Uff. Cieszę się, że mimo przeciwności losu dałam radę z tą karteczką.
A nawet zrobiłam jedną z okazji Komunii św. 
Tak, tak i w sierpniu gdzieś odbywają się przyjęciny. 

Kartka dla Oliwiera.





Jakby był potrzebny kolaż to proszę, chociaż ta druga kartka jest poza zabawą. 


Teraz nabrałam ochoty na rękodzieło innego rodzaju.
Co to będzie zobaczycie, mam nadzieję, niebawem. Pozdrawiam wszystkich bardzo ciepło. Trzymajcie się, bo upały jeszcze się nie skończyły. 













6 komentarzy:

  1. Haniu czasem tak bywa że plany sobie a wykonanie też sobie!!
    Obie kartki mi się podobają, co prawda na drugiej nie ma lipcowej mapki ale za to jest to kartka okolicznościowa więc zaliczę oczywiście obie.
    Dużo zdrówka Ci życzę i odpoczywaj .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne karteczki stworzyłaś, obie mają mnóstwo uroku. Przesyłam serdeczności:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Haniu, obie karteczki bardzo mi się podobają. Moją uwagę zwrócił też anioł pozujący z drugą karteczką.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Haneczko kochana jakie Ty piękne karteczki robisz... I zobacz, mamy w tym roku to samo. Coś nie możemy sie ustosunkować do pogody... Wakacje już półmetek a my się jeszcze rozkręcamy... I tam... Wakacje możemy zrobić sobie nawet we wrześniu, też jest świetna pogoda i mnieejszy ruch ooo. Życzę by Ci się poukładało... Widocznie jak jest teraz tak miało być... Czyli coś nadchodzi. Mówi się, że jeśli coś się jeszcze nie ułożyło, układa się... Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ach, połowa wakacji, kiedy to zleciało... a wrzesień też lubię, to takie późne dojrzałe lato :) bardzo ładne karteczki, w szczególności ta komunijna przyciąga wzrok :)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkim zaglądającym i zostawiajacym komentarze, serdecznie dziękuję za odwiedziny i odrobinę uwagi.