06 października 2017

Moja pierwsza kartka przestrzenna.

Witam wszystkich serdecznie.

Dzisiaj króciutko, bo i rozpisywać się nie ma o czym. Potrzebowałam kartki na roczek dla małego Filipa. Nigdy jeszcze nie robiłam karteczki z tej okazji i właściwie nie miałam na nią pomysłu. Nie mam pojęcia dlaczego, ale wydaje mi się, że świat dzieci to Smerfy. Dla mnie ta bajka pozostanie jedną z najfajniejszych bajek dla dzieci. Może dlatego na mojej kartce pojawia się smerf . Sama karteczka to taki mały składaczek, który również robię pierwszy raz w życiu. Musiałam spróbować, po prostu musiałam. Przyznam , że wcale nie było to takie trudne, bo gospodyni zabawy,Ewinka  z bloga   http://ewinkawkrainiepapieru.blogspot.com/  wspaniale i bardzo jasno, przedstawiła nam krok po kroku kolejne etapy tworzenia kartki.  
Dziękuję Ci za to Ewinko. 
Teraz już karteczka i banerek do zabawy. 






.

Ot i cały mój smerf.  

Jeszcze tylko banerek do zabawy.


Nawet spodobała mi się ta kartka i pewnie powstaną kolejne ze smerfem i może Calineczką ?
Pozdrawiam Was bardzo cieplutko i życzę spokojnego i ciepłego weekendu. 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkim zaglądającym i zostawiajacym komentarze, serdecznie dziękuję za odwiedziny i odrobinę uwagi.