15 września 2016

Wrześniowe karteczki

                                        Witajcie kochani.

 Lato w pełni. Gdyby nie odrobina opadających już liści powiedziałabym, że to prawda. Wiem, że w południowych rejonach kraju jest cieplej niż tu na Pomorzu, ale i tak jest ciepło, czasem aż za ciepło, jak dla mnie. Cieszę się jednak z panującej aury, gdyż wciąż mogę przebywać na świeżym powietrzu i podziwiać rośliny, które nie maja zamiaru poddać się kalendarzowi i na przekór porze kwitną oszałamiająco. Postanowiłam w każdym poście dodawać jakieś fotki z ogrodu, byście byli na bieżąco. Tu zawsze się coś dzieje, a ogród zmienia się teraz bardzo szybko. Zanim więc pokażę Wam moje karteczki,  kilka migawek z tego, co aktualnie cieszy mnie najbardziej. Moje róże.







Czyż to nie piękny widok w połowie września? 

Czas przejść do konkretów. Jakimś cudem udało mi się poczynić karteczki do zabawy ANULKI. Długo się nimi bawiłam, bo tylko wieczorami i to nie zawsze. 
Pomalutku jednak zawsze naprzód i w końcu mam. 
Tematy są wszystkim znane, a jeśli nie, to widać dokładnie na banerku.


Reniferek sprawił mi najwięcej kłopotu. 
Chciałam zabrać od Gosi O. stempelek, ale jakoś nie umiałam go wkomponować do swojej kartki, a szkoda bo Gosia narysowała fantastyczne reniferki. Kto jeszcze nie widział niech koniecznie zajrzy TUTAJ

Mój reniferek wygląda tak.


Potem na tapetę poszedł zając z jajem. Kto mnie zna ten wie,
 że skojarzenia miałam różniste. Mój zając ma kilka jaj. 


Potem w ręce wpadł mi taki uroczy zajec, że nie mogłam się powstrzymać, by zrobić jeszcze jedną karteczkę.


Zabawny jest prawda?

Ostatnia karteczka jest z rodzaju okolicznościowych i choć nauczycieli w rodzinie również mam, to ta okazała się priorytetową, bo maluszki w drodze. Nie dałam tu jeszcze napisów. Dodam kiedy będzie wiadomo na jaką okoliczność kartka będzie potrzebna.


Miała być koronka


Do tej karteczki zrobiłam kopertę według TEJ instrukcji.


Komplecik prezentuje się tak.


Jeszcze tylko kolaż kartek



Anulko cieszę się, że udało mi się zaliczyć kolejny miesiąc Twojej zabawy. Dzięki temu ilość karteczek w pudle rośnie. 
Pozdrawiam Was wszystkich bardzo cieplutko.













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkim zaglądającym i zostawiajacym komentarze, serdecznie dziękuję za odwiedziny i odrobinę uwagi.