13 marca 2023

Karteczkowo

 Połowa marca a zima u nas nie odpuszcza. Wciąż śniegiem sypie, chociaż jakieś światełko w tunelu się pokazało. Dziś ciepło i pada deszcz więc nadzieja na stopnienie śniegu duża. Przyznam się, że mam już dość zimy. Dla poprawienia nastroju posiałam już pewne roślinki na rozsady i planuję prace i nowe nasadzenia w ogrodzie. Mam nadzieję, że teraz, kiedy jestem na emeryturze mój ogród rozkwitnie pięknie i stanie się ponownie miejscem, w którym będzie się chciało przebywać. 

Póki jednak wiosna nie zawita, skupiam się na pracach domowych, reperowaniem zdrowia i nabieraniem sił. Dawno nie robiłam kartek, a ponieważ poproszono mnie o kartkę na Komunię, miałam okazję do stworzenia i innych kartek. Oczywiście wielkanocnych. 

Kartka komunijna to prosty czekoladownik, w którym znajdzie się miejsce na życzenia oraz czekoladę lub pieniążki. 








Fajnie się go robiło, szczególnie, że trochę zatęskniłam za karteczkami.

Kartki wielkanocne są bardzo proste. Chciałam wykorzystać choć trochę resztki kolorowych papierków, których nazbierało się sporo, a które idealnie pasowały do jajeczek. Są więc bardzo podobne do siebie, ale przecież każda będzie wysłana pod inny adres. 







To na dziś wszystko. Ciekawa jestem co pokaże wam  w następnym poście. czasu będzie mniej, ponieważ wkrótce zaczynam remont łazienki. Będzie dużo kurzu i hałasu, za to po, będzie wreszcie super. Pozdrawiam Was serdecznie. 


7 komentarzy:

  1. Piekne prace, u mnie też Komunia przeplata się z Wielkanocą :) Życze udanego remontu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Haniu fajnie Ci wyszedł ten czekoladownik to świetny pomysł na kartkę pierwszokomunijną. A kartki wielkanocne wcale nie takie same nawet nie podobne. Fajnie że umiemy już te kartki robić i nie trzeba ich kupować, a w domu zawsze coś się znajdzie do ich robienia. Super Ci wyszły po takiej długiej przerwie!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Haniu, karteczki pierwsza klasa, a czekoladownik to świetna alternatywa dla zwykłej kartki.
    Udanego remontu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne karteczki... Cudowne... Już tak świątecznie... A i remoncik. Pewnie ze tak. My jesteśmy po... Odświeżone w domu a potem czas odświeżyć ogród... Wprowadzić małe co nie co i wyczekiwać do świąt. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne papierowe projekty:) remont na pewno przyniesie dużo sprzątania ale później będzie mnóstwo radości z powodu efektu końcowego:):)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne kartki powstały i przy okazji ubyło nieco z kartek, które zawsze zostają, "bo się przydadzą". :)
    Po remoncie zawsze jest sporo pracy, ale potem sama przyjemność i podziwianie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  7. To w remontach nie lubię najbardziej- kurz, bałagan i chaos;) potem już tylko będzie super;) piękne karteczki przygotowałaś Haniu, ale czekoladownikiem przypomniałaś mi, że potrzebny mi będzie i trzeba coś podziałać, tylko kiedy?pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Wszystkim zaglądającym i zostawiajacym komentarze, serdecznie dziękuję za odwiedziny i odrobinę uwagi.