14 kwietnia 2019

Bożonarodzeniowo i wielkanocnie.

Muszę Wam powiedzieć, że jakoś tak dziwnie robi się pewne rzeczy związane z Bożym Narodzeniem, kiedy czas typowo wielkanocny. W sumie jednak to fajna odskocznia od tych wszystkich jajek, kartek
 z zajączkami, kurczakami i barankami. Przyszedł w końcu czas na nadrobienie zaległości.  Mam na myśli zawieszkę w bardzo ciekawym kształcie. Takiego pendibulowego bakcyla zasiała w nas Marysia z bloga StopChwilka, na spotkaniu we Wrocławiu. Ponieważ ja gapa jestem, to swojego, jak go nazwałam "Pitbula", skończyłam dopiero wczoraj i szybciutko chciałabym Wam  go wam pokazać. Choć wzorek wydaje się prosty i miałyśmy nadzieję na szybką 
i łatwą robótkę, to okazało się, że to strasznie żmudna praca. Efekt jednak jest fantastyczny i przyznam się, że zapewne nie jeden jeszcze taki pendibul powstanie. 
Z jednej strony drobny hafcik w formie prezencików.


Z drugiej małe choineczki.



Całość obszyta małymi, srebrnymi koralikami.


Do tego kokardki



I obowiązkowy chwościk.


Marysiu dziękuję Ci za tę lekcję. Trochę późno, 
ale lekcję odrobiłam. 
Zgłasza też tę pracę do zabawy u Kasi, gdzie cały rok haftujemy rzeczy związane z Bożym Narodzeniem.



By nie było tak tylko bożonarodzeniowo, bo toż przecież Wielkanoc za pasem, w zaciszu domowym powstały takie nietypowe stroiczki dla dzieciaków. Same kurki kupiłam w sklepie Inspirello za naprawdę niewielkie pieniądze.




Lubię taką zabawę z farbami więc praca była przyjemnością. 
Na dziś to wszystko. Czas zabrać się powolutku za świąteczne przygotowania, ale i ogród dopomina się pielęgnacji. Oby tylko pogoda w końcu na to pozwoliła. 
Dziękuję ,że jeszcze do mnie zaglądacie i dobre słówko zostawiacie. 



17 komentarzy:

  1. Oj tam, nie czas się liczy ale efekty, rasowy, chociaż nieźle "rozjechany" nauczyciel Ci to mówi:-) A kurki są odjazdowe i mają moje ulubione groszki. Buziaki serdeczne:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny pitbul, lekcja odrobiona na 6. Gratuluję ambicji. Kurki niezwykle urocze, zabawne i bardzo wiosenne. Świetna wielkanocna dekoracja.Ściskam serdecznie i dalszych dekoratorskich sukcesów życzę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Haniu pięknie obdarowałaś oba najważniejsze Święta w roku. Zawieszka z tymi koralikami jest rewelacyjna. Pięknie wygląda i ten chwościk Ci się bardzo udał.
    Stroik wielkanocny z kurkami też mi się bardzo podoba , super je odmalowałaś w iście wiosennych kolorkach.
    Buziaczki przesyłam i dobrego tygodnia życzę

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne prace, i zawieszka super i te kolorowe kureczki przeurocze :D
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurki są świetne, dzieci będą zachwycone! Sama bym z chęcią przygarnęła takie stworzonka. Pendibul jest przepiękny. Nie znałam nawet tej formy ozdoby, niemniej jest w niej to coś ;) Przyciąga oko! Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne dekoracje świąteczne :-) Podziwiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piekny hafcik , śliczne prace a kurki wymiataja !!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie dokończyłaś Pitbula Haniu,z koralikami wygląda jeszcze bardziej zachwycająco.Stroik z kurkami odmalowany super i odświętnie,będzie pięknie dekorował pomieszczenie w jakim się znajdzie.
    Ściskam mocno i spokojnego tygodnia życzę Haniu

    OdpowiedzUsuń
  9. Haniu, jakie piękne prace. Kurki mnie urzekły.

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacyjne kurki! Dzieciaczki będą zachwycone. Zawieszka świetna! Wyobrażam sobie monotonię z przyszywaniem koralików, ale efekt super!
    Pozdrawiam Haniu wiosennie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kurki mnie zachwyciły, a i zawieszkę podziwiam, bo pięknie Ci wyszła:)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znałam wcześniej tych pitbulli.;) Świetny wyszedł.:) A stroik podoba mi się bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj, te Pitbule są niesamowicie pracochłonne! A wyglądają tak niewinnie :)
    Ale i Boże Narodzenie i kurki Wielkanocne...czyli masz taki "kwiecień plecień"! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękna zawieszka, nigdy o takich nie słyszałam. A kurki bardzo urokliwe, wywołują uśmiech na twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Efekt jest niesamowity. choć pracy wiele cieszą oko. Mnie się bardzo podobają. Pewnie jeszcze do nich wrócę. Póki co wracam do zdrowia i mam tyle planów na robótki, że sama nie wiem co wykonam najpierw. Pozdrawiam cieplutko. Zyczę zdrowych, radosnych,spokojnych i rodzinnych Świąt Wielkanocnych

    OdpowiedzUsuń
  16. Kurki przesympatyczne :)
    Zgadzam się, że czasem przydaje się odskocznia od typowych tematów, którymi człowiek się zajmuje na okrągło ;) Boże Narodzenie - czemu nie? :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zachwycające prace, Haniu! Zdrowych, radosnych i spokojnych Świąt Wielkanocnych!

    OdpowiedzUsuń

Wszystkim zaglądającym i zostawiajacym komentarze, serdecznie dziękuję za odwiedziny i odrobinę uwagi.