04 lutego 2018

Moje kolejne cięcie i gięcie papieru.

Witam wszystkich serdecznie.

      Dzisiaj chcę wam pokazać moją wersję kartki składaczka, którą zrobiłam na zabawę Ewuni, 
gdzie wszyscy tworzymy wyjątkowe przestrzenne kartki. Ewa bardzo nas inspiruje swoimi pięknościami, a inne dziewczyny również tworzą wyjątkowej urody kartki. Takie przestrzenne kartki dają nam wiele możliwości i każda z nas może wykazać się pomysłowością.
Potrzebowałam karteczki dla małego chłopca. Pomyślałam, że bajkowe postaci, które zagoszczą na kartce, będą dobrym pomysłem. 

Moja propozycja karteczki dla malucha.


Podobnie jak inne dziewczyny do tej kartki użyłam za grubego papieru i miałam problem z rozkładającą się kartką.


Związałam więc harmonijkę cienkim sznureczkiem i było po problemie.





Powiedzieć muszę, że fajnie się robiło tego składaczka. Przypomniały mi się dawne czasy, kiedy jako mała dziewczynka miałam książeczki z przestrzennymi obrazkami o Śpiącej królewnie, Kocie w butach, czy Jasiu i Małgosi.
Zgłaszam ową karteczkę do zabawy Ewinki więc potrzebny banerek.
Bardzo dziękuję wszystkim zaglądającym na mojego bloga i tym którzy pozostawiają miłe słówko. 
Życzę Wam wszystkim miłego poniedziałku. 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkim zaglądającym i zostawiajacym komentarze, serdecznie dziękuję za odwiedziny i odrobinę uwagi.