01 listopada 2017

Było świętowanie.

Witajcie kochani. 

     Dzisiaj dzień pełen zadumy, wspomnień i refleksji. Dzień w którym spotykamy się całymi rodzinami przy grobach naszych bliskich.  Lubię takie spotkania. W naszym domu od zawsze tego dnia było gwarno. Cieszyłam się tym bardziej, że nie tak dawno mieliśmy okazje spotkać się w szerszym gronie z innej okazji. Były życzenia, był bal, była rodzinka w komplecie. 
Wyobraźcie sobie, że moi rodzice w październiku obchodzili swoje diamentowe gody.  Rany ile to lat wspólnie. Śmieją się, że dostali największy wymiar kary - dożywocie. W tym miejscu chcę z całego serducha podziękować dziewczynom za życzenia dla rodziców, które oczywiście przekazałam. Szczególnie serdecznie dziękuję Dorotce co ma kota, za życzenia i przepiękna kartkę dla rodziców z tej wyjątkowej okazji. 
Kartka od Dorotki jest prześliczna.


 Dorotko jesteś wspaniała i sprawiłaś moim rodzicom wielka niespodziankę. 

Kilka dni temu i ja obchodziłam swoje małe święto.  Prawdą jest, że nie mam specjalnie czasu na świętowanie, bo jak ktoś urodził się w takim terminie, to bardziej myśli się o zmarłych i porządkowaniu grobów,  niż o tych którzy urodzili się tak niefortunnie. Tym bardziej było mi bardzo miło i tak cieplutko na duszy kiedy przyszła pierwsza karteczka i to od ...... Doroty co ma kota.


Później przyszła paczka  od mojej Anulki. Ania jak zwykle zadbała o to, bym się nie nudziła i nie narzekała, że mi czegoś zabrakło. Kartki Ani znacie. Perfekcyjny haft i przecudna róża. 


Przecudnej urody bombeczki, serwetki, dziurkacz brzegowy, cała masa skrapków, serwetki i mnóstwo cudów i oczywiście moja ulubiona chałwa..


Aniu wielkie dzięki.

Karteczka z ciepłymi życzeniami od Ewuni Jurewicz zachwyca swoja formą. 
Warto podpatrzeć.




Ewuniu dziękuję.

Mistrzyni quillingu, którą podziwiam od dawna obdarowała mnie cudowna kartką w pudełeczku, od której długo nie mogłam oderwać wzroku. 


Elu czekam z niecierpliwością na kolejne spotkanie i warsztaty. 
Tak to radośnie minęły mi ostatnie dni.  
Wam życzę właśnie takich radosnych, pełnych miłych niespodzianek dni. 









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkim zaglądającym i zostawiajacym komentarze, serdecznie dziękuję za odwiedziny i odrobinę uwagi.