15 października 2016

Karteczkowo u Ani

Witam Was serdecznie.

Oj jak się zrobiło pięknie i radośnie. To za sprawa słoneczka, które po wielu ponurych dniach wreszcie zaświeciło. Od razu człowiekowi lepiej i chęci do działania wróciły. Myślę, że Wy też tak macie. Jakże byłoby cudownie, gdyby słonko zawsze świeciło. Niestety, to nie w naszym klimacie. Przez ostatnie dwa dni, słoneczne dni, nadrobiłam ogrodowe prace. Było sporo do zrobienia, ale powolutku i co najważniejsze z wielką ochotą udało mi się ogarnąć to i owo i już dziś mogę powiedzieć, że ogród jesienny wygląda zachwycająco. Kilka fotek pokażę w  następnym poście. 
Dzisiaj przychodzę do Was z karteczkami, które przygotowałam na zabawę naszej Anulki. Przyznam, że spodobało mi się to karteczkowanie i choć niejednokrotnie czasu brakuje, to z chęcią wieczorami coś tam przy nich dłubię. Banerek mówi wszystko 
o wytycznych więc nie będę się powtarzać. 


Karteczka według mapki sprawiła mi chyba najwięcej kłopotu. 
Niby proste, a jednak jakoś mi nie szło, choć podobno umiem odczytywać mapy. Koniec końców powstała taka kartka.




Nie wiem czy Anulka zaliczy taką interpretację. Aniu zlituj się. 

Kolejna karteczka okolicznościowa, choć jeszcze nie wiem na jaką okoliczność ona będzie.  Paseczki sprawiają mi sporo radości
 i z przyjemnością je skręcam, choć jeszcze dużo mi brakuje do ideału. Skręcam je bez szablonu, dlatego płatki są niestety różnej wielkości. 




Karteczka ze skarpetą w roli głównej. Nie kombinowałam za wiele. Jest po prostu skarpeta i już. 




Na koniec kolaż moich kartek i cieszę się, że udało mi się kolejny raz nie zawieźć naszej Anulki. 


Pozdrawiam Was bardzo słonecznie i do zaśki. 
Czas zająć się nowym tematem. Życzę Wam fajnego weekendu. Dla tych którzy chcą poleniuchować, leniwego, a dla pracusiów pracowitego. Jak kto woli. 







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkim zaglądającym i zostawiajacym komentarze, serdecznie dziękuję za odwiedziny i odrobinę uwagi.