28 lutego 2021

W niedoczasie.

 Dziś wpadam do Was na krótko, by na ostatnią chwilę nakarmić żabę w zabawie Ani, gdzie tworzymy kartki według mapek. Tak na serio, dopiero w tygodniu przypomniałam sobie, że luty jest krótki i tym sposobem musiałam mocno przyśpieszyć. Odczytywanie map nigdy nie sprawiało mi problemu, szczególnie map topograficznych. Można by rzec, że nawet lubiłam te wszystkie marsze na orientację, czy harcerskie podchody. Jednak mapki do kartek sprawiają mi odrobinę problemu. Wykonywanie z góry narzuconych zadań, kłóci się z moją wolnościową i niezależna naturą. Podporządkowałam się jednak grzecznie wytycznym, które na luty zaproponowała nam Ania. 


Udało się zrobić obie, mimo, że było ciężko z czasem. 
Koniecznie chciałam zrobić kartki wielkanocne, ponieważ mam ogromny deficyt 
i chyba tym razem nie do wszystkich powysyłam karteczki. 

Pierwsza w nieoczywistych kolorach. 
Bardzo spodobała mi się grafika i bardzo żałuję, że nie posiadam maszynki 
do wycinania. Niestety ręczne wycinanie nie jest idealne. 





Druga karteczka już bardziej rękodzielnicza. Tym razem urzekł mnie kurczak, którego haft sprawił mi sporo przyjemności. 





Jestem zadowolona z obu kartek, choć ta z kurczaczkiem bardziej przypadła mi do gustu, bo sam kurczak jest bardzo zabawny. 
Mam nadzieję, że Ania zaliczy, bo przecież zmieściłam się w czasie a to najważniejsze.
Pozdrawiam wszystkich zaglądających bardzo cieplutko. Powoli wiosna zagląda tu i ówdzie. Życzę więc wszystkim słońca, zdrowia i ciepełka. 








14 komentarzy:

  1. Haniu pewnie że zaliczy bo obie kartki są świetne . Niestety do podsumowania biorę tylko ta pierwsza bo brakuje wspólnego zdjęcia.
    Obie karteczki są rewelacyjne i z pomysłem zrobione. No i cieszy mnie bardzo że zdążyłaś do żabki.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  2. Haniu, śliczne są obie karteczki. Podoba mi się pastelowa delikatność pierwszej, a kurczaczek na drugiej jest przesłodki, no i te maleńkie kwiatuszki - cudne.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Obie karteczki są śliczne choć kurczaczek podoba mi się odrobinkę więcej. Tylko odrobinkę:) Uściski Haniu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne kartki, dobrze, że zdążyłaś. Interpretacja mapek doskonała. Te frywolitkowe kwiatuszki cudne!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  5. Ręczne wycinanie nie jest idealne, ale widać ile pracy trzeba włożyć w przygotowanie takiej kartki:) mnie sie podobają obie:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj żabka najadła się do syta takim wykwintnym jedzeniem. Piękne karteczki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Haniu pięknie zrobiłaś obydwie karteczki . Są cudne. Podziwiam, pozdrawiam i serdecznosci posyłam

    OdpowiedzUsuń
  8. A mnie się podobają obydwie karteczki. Każda inna ale równie piękne i świąteczne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zachwyciły mnie obie karteczki!!! Cudne są!!!
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacyjny kurczaczek Haniu. Obie karteczki super. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo piękne karteczki, ale z kurczakiem jest tej best :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniałe prace, króliczek jest uroczy a te frywolitkowe kwiatuszki- bajka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne kartki, zwłaszcza ta haftowano-frywolitkowa 🤩

    OdpowiedzUsuń

Wszystkim zaglądającym i zostawiajacym komentarze, serdecznie dziękuję za odwiedziny i odrobinę uwagi.