22 września 2020

Kartka ślubna i "Podaj dalej"

 Koniec lata, lub jak wolicie początek jesieni, przywitał nas bajeczną pogodą.  Słoneczko i magia kolorów sprawia, że chce się żyć. Ogrodowe prace trwają, a i kulinarnie jest co robić. Zamykam zapachy i smaki lata w słoiczkach, a w związku z tym czasu na rękodzieło troszkę mało. Już niedługo jednak nastaną dłuższe wieczory i będzie to czas na realizacje naszych pasji.  

Niedawno zostałam poproszona o zrobienie kartki na ślub. Młodzi nie mogli doczekać się, by wypowiedzieć przy świadkach to sakramentalne "Tak". Oby zdrowo i szczęśliwie zakończyło się to weselisko. 

Kartka w pudełeczku z okienkiem. 


Polubiłam formę sztalugową więc i ta kartka własnie taka jest.



Na życzenie osoby zamawiającej kartkę,  pod imionami ukryłam krótkie zdanie.





To jeszcze nie koniec sztalugowych kartek. Mam na  warsztacie jeszcze jedną, 
ale to już w następnym poście. 
Dawno, dawno temu..........tak zwykle zaczynają się baśnie, czy bajki. 
Otóż  dawno temu zapisałam się do zabawy "Podaj dalej" u  naszej koleżanki Justynki. Muszę przyznać, że kompletnie o tej zabawie zapomniałam
 i bardzo zdziwiłam się gdy kurier dostarczył paczkę własnie od Justynki, bo to ani imieniny, ani urodziny...więc co u licha. 
Dopiero treść kartki wyjaśnił całą sytuację. 
Justynka swoim prezentem sprawiła, że poczułam się jak w bajce właśnie.
Uwielbiana przeze mnie frywolitka, która póki co jest dla mnie nieosiągalna zagościła w pełnej krasie i znalazła sobie zaszczytne miejsce. 
Sami zobaczcie. 


Prawda, że przepiękna? 


O bransoletce w jedynie słusznym kolorze nie wspomnę.. 


Kartka równie piękna, zrobiona z wyczuciem i niezwykłą starannością.
  

Uwielbiam quilling i to ponownie w niebieskościach. Justynko znasz mnie na wskroś. 




Bardzo, bardzo dziękuję za przepiękny dar. 
W związku z tym, że była to zabawa w "Podaj dalej" czas przejąć na siebie kontynuację zabawy.  Zapraszam.  Pierwsze dwie osoby, które zapiszą się do zabawy otrzymają prezent ode mnie. Czas na przygotowanie upominków to rok. Czasu więc jest sporo. Można stworzyć coś fajnego. 
Dziś już znikam na Wasze blogi, bo znowu nie było mnie kilka dni, a Wy jak widzę pracujecie bezustannie. Pozdrawiam serdecznie wszystkich tu zaglądajacych. 







18 komentarzy:

  1. Prześliczny komplecik Haniu, a sukienka przecudna. Piękne dostałaś upominki. Przesyłam serdeczne pozdrowienia.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastycznie uszyłas suknie młodej :) kartka wymiata !!! ładne podarki dostałas :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Haniu gratuluję przede wszystkim cudnych prezentów od Justynki. Frywolitka w jej wydaniu zawsze jest cudowna!!. Kartka sztalugowa rewelacja. Podziwiam tą sukienkę i nadziwić się nie mogę co Cię do niej zainspirowało. Jest niesamowita. Normalnie zakochałam się w niej.
    Co dp zabawy podaj dalej to z zasady już dawno w nie biorę udziału, bo kiedyś strasznie się zawiodłam. Ale dla Ciebie zrobię wyjątek i się zapiszę :-). Tak że wiesz czekam cierpliwie roczek cały :-)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, jaka piękna suknia! Prześliczny jest ten komplecik Haniu, dopieszczony w każdym calu. Wspaniały prezent dostałaś od Justynki.
    Przesyłam cieplutkie, jesienne pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Haniu, piękna jest ta kartka, panna młoda ma rewelacyjną suknię.
    Gratuluję tak wspaniałych prezentów i serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zachwycającą karteczkę stworzyłaś! Upominki prześliczne!!!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Haniu, kartka wygląda wspaniale, a ta suknia to istne mistrzostwo świata! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. same pełne szczęścia prace

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna karteczka! Zarówno forma, kompozycja jak i pudełeczko pierwsza klasa!
    Świetne prezenty dostałaś.
    Pozdrawiam Haniu:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Karteczki przepiękne... Jak w 3d.naprawde.suknia panny młodej właśnie oddaje taki efekt... Są przepiękne... Prezenty równie przepiękne... Dla mnie taki wyczyn to niestety czarna magia.. 🙃

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna karteczka Haniu, i ta kiecka! a "justynkowe" hortensje i u mnie wyrosły. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo subtelna karteczka :)
    Wspaniałą paczkę otrzymałaś w ramach Podaj Dalej :) Hortensje są obłędne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna kartki, bardzo ciekawie się prezentuje suknie Panny Młodej. Cieszę się, że chociaż odrobinę radości sprawiłam Ci moją przesyłką. Jeszcze raz dziękuję za cierpliwość i pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne karteczki swtorzyłaś. Przynosą radość obdarowanym. Prezent w wymianki mega super.Justynka ume robić niespodzianki. Gratuluje, że to ty ja dostałaś. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję prezentów. Cudny quilling. Też kocham tą metodę. A Twoja kartka jest zachwycająca.

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękną kartkę zrobiłaś Haniu. Misterną. I bardzo ładne prezenty otrzymałaś. Wspaniałe jest blogowe życie:)
    Ściskam Cię mocno.

    OdpowiedzUsuń
  17. PRZECUDNE PREZENTY ! Z zazdrością patrzę na tę frywolitkę , bo ona i dla mnie nieosiągalna ....

    OdpowiedzUsuń

Wszystkim zaglądającym i zostawiajacym komentarze, serdecznie dziękuję za odwiedziny i odrobinę uwagi.