28 września 2017

Rybka dla Danusi, pudełeczko dla Reni.

Witajcie kochani.

Ogród, gród i ogród. Tak można w skrócie opisać moje ostatnie dni. Oczywiście poza praca zawodową. Całe szczęście, że szybciej robi się ciemno. Dzięki temu mam trochę na swoje sprawki. Zostały mi do zaliczenia  trzy zabawy. 
Dzisiaj mam nadzieję na zaliczenie dwóch. 
Danusia w swojej zabawie wymyśliła sobie kolory natury . 
We Wrześniu ma nas zainspirować podwodna eksplozja kolorów. Ciekawie to sobie obmyśliła prawda?




Wybrałam sobie rybkę nr 1 żółto niebieską. Taką prawie złotą, co to szczęście i dostatek przynosi.
Tylko co tu zrobić? Czasu specjalnie nie miałam na jakieś czasochłonne prace więc postawiłam na pudełeczko do prezentu. 
Niewielkie pudełko znalazłam oczywiście w swoich przydaśkach .
Pomalowane błękitną i niebieską farbą akrylową i  pociapkane lekko żółtą.





 Pudełko nie ma jeszcze przeznaczenia, ale jakiś prezent się w nim napewno znajdzie więc zgłaszam je  też do zabawy Reni. 


Mam nadzieję, że udało mi się zaliczyć obie zabawy co dziewczynki?
 Znikam, bo już nocka mnie zastała, a jutro do pracy trzeba wstać. 
Pozdrawiam wszystkich serdecznie i życzę Wam baardzo miłego, cieplutkiego i słonecznego weekendu.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkim zaglądającym i zostawiajacym komentarze, serdecznie dziękuję za odwiedziny i odrobinę uwagi.