11 lipca 2015

Skrzyneczka na ślubne życzenia.

Witam wszystkich serdecznie. Nie wiem jak Wy, ale mnie panująca zmienność pogody strasznie dobija. Jestem chyba meteopatką, gdyż przy takich skokach temperatury, wciąż wiejącym silnym wietrze, moja głowa pęka w szwach i tak na serio nic mi się nie chce. Robię tylko to co muszę i co niezbędne by jakoś wszystko normalnie funkcjonowało. Słowem mam totalnego lenia. Jedynie do Was zaglądam chętnie, bo tu zawsze coś ciekawego się dzieje i oczy nacieszyć widokami Waszych twórczych działań można do syta. Jakiś czas temu, zrobiłam skrzyneczkę, w której miały być przechowywane  ślubne życzenia. Nie pokazywałam jej wcześniej, gdyż miał to być prezent urodzinowy dla  mojej kochanej bratanicy. Przecież nie mogła wcześniej jej zobaczyć a wiem, że czasem tu zagląda. Skrzyneczka jest dość duża, bowiem musiała pomieścić wszystkie życzenia, które dostała, a niektóre były znacznych rozmiarów. Najpierw pomalowałam ją jasnym szarym lub jak ktoś woli popielatym kolorkiem, który stanowił tło dla motywu
 z serwetki. Pierwszy raz użyłam też stempelka z motywem róży. 
W sumie wyszło to tak:





Wewnątrz skrzyneczki przetransferowałam imiona pary z datą ich ślubu. Umieściłam tez rameczkę, którą kupiłam w znanym Wam sklepie i wkeiłam mały bukiecik róż i dwa serduszka.



Małgosi skrzyneczka przypadła do gustu i wiem, że pomieściła wszystkie życzenia. Ponieważ w kolorystycznej zabawie u Danusi, panuje w lipcu dowolność w wyborze kolorku, chciałabym zgłosić moją pracę do lipcowej zabawy. Wybrałam kolor panujący 
w grudniu, stąd najpierw banerek grudniowy


A teraz banerek lipcowy


Mam tylko nadzieję, że mimo iż nie brałam udziału w zabawie od początku, Danusia przyjmie mnie do grona osób świętujących pierwszą rocznicę zabawy w kolorki. Wierze też, że zabawa trwać będzie nadal i Artystki kolorystki wykażą się wielką inwencją twórczą jak dotychczas. 
Pozdrawiam wszystkich bardzo cieplutko.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkim zaglądającym i zostawiajacym komentarze, serdecznie dziękuję za odwiedziny i odrobinę uwagi.