15 stycznia 2018

Karteczko - zawieszki z płyt CD

Dzień dobry wszystkim. 

     Na dworze przymroziło dosyć i wieje mroźny wiatr. Lepiej więc siedzieć w ciepłym domku i zająć się tym czym lubimy najbardziej. Pora taka, że za niczym gonić nie trzeba więc powolutku powstają nowe rzeczy i realizują się nowe pomysły. U mnie na warsztat poszły karteczki.  Do ich wykorzystania użyłam starych płyt CD, których nazbierała się cała masa, a ponieważ żal było wyrzucić postanowiłam coś z nimi zrobić. Póki co padło na karteczko - zawieszki. Oklejone papierem i ozdobione nawet mi się spodobały. Oczywiście dopracować trzeba parę rzeczy, ale pomysł na drobny upominek chyba jest fajny. Mam nadzieję, że Ania zaliczy mi owe kartki w swojej zabawie, do której zgłaszam wszystkie dzisiaj zaprezentowane. 



Ania pozwoliła nam na korzystanie z wszystkich możliwości Bingo, nie koniecznie w liniach więc skrzętnie to wykorzystałam.
Pierwsza karteczka - choinka, zielony, nitka/sznurek.



Druga wielkanocna, z która miałam najwięcej kłopotu. Jakoś mi te wielkanocne nie wychodzą. 
Tutaj zastosowałam wytyczne: pisanka, napis, nitka/sznurek
albo: Pisanka, zielony, kwiat/roślina. 



Dwie pozostałe karteczki poleciały już w świat. Takie chyba lubię najbardziej tworzyć. 
Obie zrobione według wytycznych zielony/fioletowy, napis, kwiat roślina.



Druga karteczka bardziej stonowana



Do zrobienia kwiatków w ostatniej karteczce użyłam cieniowanych paseczków quillingowych. Muszę powiedzieć, że bardzo fajnie wyglądają te kwiatuszki. Zapewne zakupię jeszcze podobne
 w innych kolorach.
Jeszcze kolarz wszystkich kartek zgłoszonych do zabawy



To wszystko na dzisiaj. Czas zabrać się za kolejne zadanie . Pozdrawiam Was wszystkich cieplutko. Trzymajcie się zdrowo. Do miłego następnego spotkania. 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkim zaglądającym i zostawiajacym komentarze, serdecznie dziękuję za odwiedziny i odrobinę uwagi.