30 sierpnia 2021

Bez forów

 Znowu się pojawiam na chwilkę. Tak szybko nie zdarzyło mi się pisać kolejnego posta. Będzie jednak krótko i zwięźle. Mimo, że prawie cały dzień padało, udało mi się znaleźć chwilkę, by tak miedzy kroplami deszczu pojechać do ogrodu. To tu najszybciej można dostrzec, jak wielkimi krokami zbliża się koniec ogrodowego sezonu, to tu widać schyłek lata, to tu dostrzegłam pierwsze oznaki  nadchodzącej jesieni. Mimo to ogród się nie poddaje i wciąż walczy, ukazując swoje piękno w postaci iście jesiennych barw i kwiatów już w pastelowych kolorach.


Po powrocie usiadłam do zrobienia karteczki na Anulkową zabawę. 
Fakt, że ostatnia kartka została z dobroci serca, przyjęta przez Anię nie dawał mi spokoju. Może faktycznie nie bardzo spełniała wymogi zabawy. Nie chcąc, by Ania ze względu na przyjaźń, dawała mi jakiekolwiek fory w zabawie, a jednocześnie ze względu na moje pragnienie zaliczenia zabawy sierpniowej, taką oto kartkę poczyniłam.

Jak zwykle przy sztucznym świetle zieleń jest inna niż w rzeczywistości.


Są paseczki.... są perełki.


Myślę, że teraz Ania z czystym sumieniem może przyjąć tę kartkę do zabawy. 


Jeszcze banerek.


To wszystko. Miłego wieczoru dla Was i dobrego kolejnego dnia. 










4 komentarze:

  1. Haniu jesteś niemożliwa!! Ale Ty wiesz że i tak bym tamta kartkę przyjęła :-) I to wcale nie ze wzglądu na przyjaźń. Po prostu wiem jak mało masz czasu i wiem też że każdy ma prawo czasem naciągnąć wytyczne :-)
    Tym bardziej ta dzisiejsze kartka ma dla mnie szczególne znaczenie!! Jest cudna ,niewątpliwie ma kolor zielony :-) Dziękuję Ci bardzo za nią i za udział w mojej zabawie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna karteczka... Zdolniacha jesteś... I ogród jak zawsze przepiękne kwiaty. Bardzo dawno nie spacerowałam po Twoim ogrodzie, aż tęsknie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Haniu, karteczka super, bardzo podoba mi się kompozycja kwiatowa.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna karteczka Haniu, delikatna w kolorach i z uroczą kwiatową kompozycją. Wrzesień wciąż ciepły więc i w ogrodach nadal jest pięknie. Czuję lekki niedosyt po tych maleńkich zdjęciach, chętnie obejrzałabym coś więcej z Twojej zielonej oazy. Uściski:)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkim zaglądającym i zostawiajacym komentarze, serdecznie dziękuję za odwiedziny i odrobinę uwagi.