23 marca 2020

Żółty, żółto, żółciutko....

Chyba wszyscy tak mają. Czas zatrzymał się w miejscu i mimo strasznych informacji ze świata, mimo przygnębiających myśli, my w swojej blogosferze trzymamy się jakoś i wiem, że nikt z nas nie popadnie w paranoję i zajmie myśli tym, na co teraz ma najwięcej czasu, rękodziełem. Może to nie na miejscu, ale dzięki temu co dzieje się na świecie wielu z nas w końcu dostrzeże to, czego wcześniej nie dostrzegał, a raczej zupełnie zapomniał. To, co mamy na co dzień, z czego korzystamy każdego dnia, a co dziś zostało nam, mam nadzieję chwilowo, odebrane.  Odebrane? A może też dane, bo przecież dziś mamy szansę spędzić czas z dziećmi, z rodziną, z najbliższymi, możemy pograć w planszówki, obejrzeć zaległe filmy, czy programy, poczytać książkę w spokoju, upiec dobre ciacho, naprawić kran, który czekał już dość długo.... i wiele innych rzeczy możemy dziś zrobić.  Zastanówmy się...... może to znak, może tak miało być, byśmy na chwilę stanęli, byśmy dostrzegli ludzi wokół, upływający i zmarnowany czas. Kto wie jaki był plan.  
Od soboty również siedzę w domu.  Plany mam olbrzymie na ten czas, ale wiem, że i tak będzie go za mało. Póki co zrobiłam dwie karteczki na zabawę do naszej Anulki. W tym miesiącu króluje żółty, narcyze i kurczaki. 


Kartki są i to dwie, choć postanowiłam i to nie tylko ja, że w tym roku kartek nie wysyłamy, by ograniczyć pracę listonoszom, którzy te kartki musieliby dostarczyć, a i wizyta na poczcie nie jest konieczna. Karteczki zostaną włożone do pudła i poczekają na przyszły rok. 

Jest kurczak, żonkil i zółty? 



Druga karteczka i trochę quillingu.  Przyznam, że przedobrzyłam znowu. Miało być zupełnie inaczej, ale jak już przykleiłam to tak musi zostać. 






Mam nadzieję że Ania zaliczy obie karteczki bez zastrzeżeń. Wam życzę cierpliwości i wytrwałości na każdy dzień.
 Proszę Was :
 ZOSTAŃCIE W DOMU. 


23 komentarze:

  1. Haniu pewnie że zaliczy, obie cudne ale ta quillingowa jest najładniejsza. Piękne te kwiatuszki i bazie i wcale nie jest na niej za dużo, mnie się bardzo podoba.
    Ja z uwagi na mają emeryture trochę się już przyzwycziłam do przebywania w domu więc az tak bardzo nie odczuwam przymusowego siedzenia. Przede wszystkim mogę się rano wyspać a wieczorem posiedzieć. Poza tym cały czas mam co robić , nie nudzę się. Może brakuje mi kontaktu osobistego ale od czego są media i internet. Brak mi tylko moich dzieci i przeraża mnie świadomość kiedy je zobaczę. Ale dla wielu ludzi to czas żeby się w końcu zatrzymać i zastanowić co jest dla nas najważniejsze. Damy radę, bo kto jak nie my !
    Buziaki,

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne karteczki. Smutne to będą święta... Nie wiadomo jak to się potoczy. Wszystko będzie dobrze, się ułoży,wszystko już mamy zapisane w gwiazdach. Oby szybko wirus odpuscil...nie trzeba wojny a tak nam ciężko... Teście prubuja wydostać się z Polski. Więc mamy problem ogromny. Ja borykam się z bólem kręgosłupa,bo miałam wypadek w pracy na początku lutego... I tak w domku... Zostaje, jestem, dbam o dzieci, mężów, teściów... Spędzamy ze sobą dzień... Nadrabiamy zaległości... Coś nam zabrano, ale nam dano... Trzeba to wykorzystać... Zdrówka dużo dla ciebie Haniu. Trzymaj się.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastycznie poskręcałas paseczki w płatki, płatki w kwiatki i kwiatki stworzyły cudowna karteczkę :) mnóstwo pracy , ale efakt WOW !!! obie kartki sa śliczne :) Trzymaj się zdrowo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne obie! Ale... mnie zawsze zachwycają te bardziej pracochłonne kartki, te zawijaskowe kwiatuszki są rewelacyjne, podziwiam !
    Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Siedzenie w domu to dla mnie nic nowego ale niestety dzieci widuję tylko przez skypa. O wspólnym spędzeniu czasu mogę tylko pomarzyć. Najważniejsze jest jednak ich bezpieczeństwo.
    Śliczne karteczki Haniu a druga misterna i piękna.
    Trzymaj się zdrowo:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mądrze Haniu napisałaś. Ja też często nie którym powtarzam, zwolnijcie, gdzie tak pędzicie. Dla nie ktorych takie przymusowe "zwolnienie" i siedzenie w domu, to pewnie nie lada wyzwanie, dla mnie żaden problem. Ja jestem typem domatora i ciężko mnie z domu wyciągnąć. Wychodze tylko raz w tygodniu po zakupy i z psem na spacer i to wszystko. Damy jakoś radę, musimy.
    Karteczki bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hanuś, śliczne kartki, a już ta z quillingiem zauroczyła mnie totalnie.
    Tak, rękodzieło to czasochłonne hobby i pozwala przetrwać kwarantannę i zając czymś myśli. A myśli kłębią się przeróżne.
    Tulaski.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne kartki, ale quilling mnie jak zwykle zachwycił:)
    Mamy problem z dłuższym "siedzeniem " ale czasem nie mamy wyjścia i trzeba sie dostosować. Czy to wyjdzie na dobre? pewnie nie wszystkim i nie o zdrowie z corona wirusem jest to związane, a z umiejętnością bycia razem w małej przestrzeni;)Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  9. Haniu, bardzo się zgadzam z tym co napisałaś we wstępie, mam identyczne odczucia <3
    U mnie w ogródku teraz bardziej fioletowo niż żółto, ale zdecydowanie się zgadzam, że to żółty jest kolorem wiosny :)) Karteczki śliczne :)
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne, śliczne prace!!! Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne karteczki stworzyłaś.
    Mądry wstęp. Gdybym nie musiała bać się o najbliższych to siedzenie w domu nie sprawia mi problemu, bo nigdy się nie nudzę. Doceniam tez jeszcze bardziej swój ogród.
    Trzymaj się Haneczko. Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Karteczki obejrzała z moją Ewunią, zakochała się w kurczaczku, śmiała się i gadała, że ma kokardkę :D ja także podziwiam, w szczególności paseczki quillingowe, pięknie je 'pozwijałaś' kwiatuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Karteczki śliczne, szkoda, że w tym roku musimy ograniczyć wysyłkę. Masz rację, że obecny czas zmusił nas do zatrzymania się, i to wcale nie na chwilkę.Pozostańmy więc w domu i spróbujmy przyjrzeć się naszemu dotychczasowemu życiu. Może warto coś w nim zmienić.

    OdpowiedzUsuń
  14. Urocze kartki Haniu, delikatne, a już ta z quillingowymi kwiatami serce me skradła. Bardzo pięknie wykorzystałaś zajmowanie głowy rękodziełem, pięknie. Bardzo proszę rób tak dalej :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. delikatne i śliczne kręciołki,super!

    OdpowiedzUsuń
  16. Haniu, kartki są przecudne, jestem nimi oczarowany. Dzięki takim pięknym pasjom, nawet największa zaraza i zło nie są straszne. Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne kartki a kurczaczek uroczy:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Skądś znam te żonkilo narcyze ;)))

    Kurczak uroczy a quilingowy bukiet pieczołowicie wykonany, na pewno w pocie czoła ;) To wymagająca technika, a każda profesjonalistka twierdzi, że mogła to zrobić lepiej ;)

    Fakt, świat się zatrzymał...
    Oby ruszył z posad jak najprędzej!
    Bo to nie jest jego naturalny stan.

    OdpowiedzUsuń
  19. Wiosenne karteczki bardzo Ci się udały. Quillingowe kwiatuszki wykonałaś z perfekcją. Brawo Ty. Z pewnością to siedzenie w domu zaowocuje powstaniem niejednej pięknej pracy. Tego Ci Haniu życzę. Zdrówka najbardziej. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowne pełne słońca karteczki:)
    Żonkile są super:)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkim zaglądającym i zostawiajacym komentarze, serdecznie dziękuję za odwiedziny i odrobinę uwagi.