12 stycznia 2020

Leniwy początek roku.

Jestem, jestem i mam się dobrze. Nowy rok rozpoczęłam dość leniwie, przynajmniej w świecie rękodzieła. Nie znaczy to, że kompletnie nic nie robiłam, jednak na dziś  nie ma co pokazywać. Postanowiłam, że mój nowy rok będzie spokojniejszy, że nie będę gonić za niedoścignionym, że "nic na siłę, a odpoczynek i relaks zawsze i wszędzie mile będzie widziany. Róbmy więc to, co nas relaksuje i odpręża, bo życie jest zbyt kruche. 
Początek roku powitałam z książka w dłoni, którą otrzymałam ponad rok temu, zdaje się na pocieszenie. 


No coż. Bardzo ciekawa wizja tego, co dzieje się z nami , kiedy odchodzimy
 z tego świata. 



Polecam Wam wszystkim. Warto pomyśleć, podumać i może uwierzyć? 

Później przyszedł czas na karteczki. 
Ania kolejny już rok, zdaje się piąty, prowadzi zabawę i chwała jej za to. Gdyby nie zabawa, pewnie nie powstałaby żadna kartka, bo jak znam siebie, brak obowiązku - zwalnia z obowiązku. 
W tym roku głównym motywem zabawy są kwiaty.
Wszystkie wytyczne znajdziecie TUTAJ


Moje kartki na styczeń? 

Biały baranek.



Przebiśniegi, które miło się skręcało z paseczków. 



Jeszcze trochę i zakwitną nam w ogrodach, a może już gdzie nie gdzie powychodziły?

Kolaż dla Ani.


Pozdrawiam wszystkich zaglądających i odwiedzających bardzo serdecznie. 
Znikam popatrzeć co tam pięknego stworzyłyście.









2 komentarze:

  1. Po miniaturce myślałam że wyszyłaś hafcik z takim cudownym motylkiem;)
    Kiedyś czytałam "Życie po życiu", może kiedy sięgnę i po tę pozycję.
    Karteczki śliczne! Baranek słodziachny.
    Buziaczki Haneczko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Książka nie wiem co ci napisać... Chciałabym... Ale się boję... Każdy z nas w coś wierzy, w życie po śmierci... Czy tak jest??? Nie wiemy...

    A karteczki śliczne... Kwiatki za to się pchają... Tulipany ppwschodzily ino chodzę i przykrywam liśćmi... Bo szkoda... Zimą jeszcze przecież trwa. Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń

Wszystkim zaglądającym i zostawiajacym komentarze, serdecznie dziękuję za odwiedziny i odrobinę uwagi.