20 czerwca 2019

Skromne motyle w czerwcu.

Lato, lato, lato wszędzie... Żar leje się z nieba. Mam nadzieję, że odpoczywacie i zaczynacie wakacje 
i urlopy. Mój blog powoli zarasta pajęczyną. Niechaj tak będzie dopóki musi. Dzisiaj jednak pokażę wam skromną do bólu i jedyną karteczkę, którą przygotowałam na zabawę naszej Anulki.


Kolory dominujące , które wybrałam to biały, niebieski, żółty i czerwony. 
Gdzieś w internecie znalazłam grafikę z motylami. Bardzo mi się podobała więc postanowiłam wykorzystać ją do kartki.


  Na kartce obowiązkowo musiały znaleźć się frywolne kwiatki, które kiedyś dostałam od Bożenki Wdaniec. Sama niestety póki co nie umiem "machać" czółenkiem, ale co się odwlecze to nie uciecze.




Tym sposobem, skromnie lecz zaliczam Anulkową zabawę.


Mój czas spędzam w ogrodzie, który jest dość wymagający. Poświęcam mu każda wolną chwilę, dlatego właśnie nie udzielam się w blogosferze. Dobrze się w nim czuję i dobrze wypoczywam.
Róże odwdzięczają się za opiekę pięknym kwitnieniem.



                     Hortensje Strong Anabel zapowiadają się zjawiskowo.






Na koniec chcę Was serdecznie zaprosić do haftowania. Ania w porozumieniu ze sklepem Coricamo zorganizowała kolejny SAL. Tym razem haftujemy cudowne flamingi. Oczywiście ja również zgłosiłam się do zabawy. sami zobaczcie. Obraz jest piękny. Czasu jest sporo więc każda da radę. 




Za kilka dni wyjeżdżam na wakacje. Znowu nie będzie mnie przez jakiś czas. Obiecuje jednak, że po powrocie zjawię się z nowymi pracami. Mam bowiem sporo do zrobienia i nadrobienia. 
Pozdrawiam Was serdecznie.










14 komentarzy:

  1. Śliczny i spory ogród :-) Przepiękne te fioletowe kwiatowe akcenty na tle zieleni:-) Motylowe tło wspaniale wygląda w tych kartkach i nie są to skromne kartki, są piękne :-) Udanego wypoczynku życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podziwiam i motylą kartkę i cudne kwiaty, Haniu.
    Udanych wakacji!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały ogród, nie dziwię się że żal wracać do domu. Pozdrawiam i życzę udanych wakacji Haniu.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna kartka ale Twoj ogród to cudo
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się tło z motylkami, zrobiłaś Haniu śliczną karteczkę.
    Twój ogród pięknie się prezentuje, nic dziwnego że spędzasz w nim dużo czasu.
    Życzę Ci wspaniałych wakacji i cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ogród masz bajkowy :) wyobrażam sobie ile tam jest pracy :) Motylki sa cudowne, lekkie, zwiewne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne karteczki przygotowałaś. Ogród masz niesamowity i nie dziwię się, że poświęcasz mu każdą chwilę.
    U mnie właśnie nadeszła burza i momentalnie zmieniła się pogoda, jest mokro, chłodno i mam nadzieję że już tak zostanie, bo ostatnie dni to był koszmar.
    Pozdrawiam Haniu:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniała kartka i równie bajeczny ogród. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kartka wcale nie taka skromna. Motyle wdzięcznie na niej przysiadły. Ogród, swoim urokiem, zaprasza do wypoczynku. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Haniu nie wiem co bardziej podziwiać Twoje piękne motyle czy tez naturę. Jedno i drugie jest piękne . Kartki w minimalistycznym wydaniu są rewelacyjne a Twoje kwitnące róże zachwycają bardzo.
    Pozdrawiam serdecznie , dziękuję za udział w zabawie i życzę udanego urlopu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne i pomysłowe kartki :)a ogród śliczny masz

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak zwykle miło do Ciebie wpaść, nasycić oczy pięknem i kolorami, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Haniu piękny masz ogród, dbasz o niego, więc ci się odwdzięcza urokiem kwitnących kwiatów. Motylki ślicznie sobie wyfrunęły na twoje kartki. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Wszystkim zaglądającym i zostawiajacym komentarze, serdecznie dziękuję za odwiedziny i odrobinę uwagi.