19 maja 2019

Koronkowy Maj

Kochani nareszcie zrobiło się ciepło, choć deszcz towarzyszy nam każdego dnia, a nawet przechodzą ostre burze. Cieszę się z tego deszczu jak nigdy, bo 
w ogrodzie było już niebezpiecznie sucho, 
a podlewanie nie pomagało tym większym roślinom 
i krzewom. Udało mi się w końcu zagospodarować szklarnię i posadzić pomidorki. Teraz już tylko cieszyć się bujna roślinnością i pilnować by wszystko pięknie rosło. Podczas kilku ostatnich dni sporo zrobiłam i nawet udało mi się poczynić trzy karteczki na ślubną okoliczność. Miały być skromne i takie minimalistyczne. Bardziej prosto się chyba nie da.



Dwie następne kartki wpasowały się do Anulkowej zabawy. Wykorzystałam za pozwoleniem Ani dwa kolory, biały i brązowy. Koronka oczywiście jest.




Druga moja faworytka.




Tym sposobem udało mi się zrobić trzy karteczki spełniające kryteria zabawy u Ani. 
Banerek zabawy i kolaż karteczek.



Teraz mogę nakarmić żabkę. 
Życzę Wam Miłego poniedziałku i dużo słońca. 









18 komentarzy:

  1. Śliczne Ci wyszły te karteczki :) to nie jest łatwe na jedną uroczystość zrobić kilka róznych prac. Mnie się pierwsza najbardziej podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne karteczki :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy prościej się nie da tego nie wiem, ale te są "w punkt trafione". Urzekają prostotą i dobrze przemyślaną kompozycją. Pozdrowienia i uściski.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam koronki:) Śliczności Ci wyszły:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Karteczki fantastyczne, bardzo oryginalne i niepowtarzalne. Styl w którym je wykonałaś lubię najbardziej. Nic dodać, są prześliczne. Pozdrawiam cieplutko i życzę miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  6. Haniu, pięknie wkomponowałaś koronkę w karteczki. Mają one tyle uroku!
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe karteczki Haniu.:) Moją faworytką jest ta ostatnia, lubię klimaty retro.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Haniu, kartki są cudne, idealne w wyrazie i formie. Są piękne i bardzo mi się podobają :-) Ja jeszcze w lesie z kartkami dla Ani, ale coś muszę wymyślić, no muszę. Może się troszkę zainspiruję :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam koronkę wiec wielki szacun. Piękności :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie zachwyciła pierwsza z sercem, ale w trzeciej ten retro klimat też jest interesujący :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne karteczki. Na pewno sprawią wiele radości obdarowanym :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękności z tymi koronkami ;) Pozdrawiam majowo! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkie są piękne Haniu, chociaż pewnie dobrze wiesz, która memu sercu najbliższa:-)
    W ogrodzie ciągle jeszcze sadzę i przesadzam, mam takie wrażenie, że niezależnie od pory ogrodowej robię to nieustająco, chociaż ciągle sobie obiecuję, że następny weekend, to już będę tylko leżeć i podziwiać:-) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  14. Haniu choć mało kolorowo to jednak bardzo elegancko i stosownie do uroczystości. Pięknie Ci wyszły te kartki. Jednak craftowa baza z bielą i tekturkami zawsze wygląda elegancko. Cudowne to koronkowe serce i świetny pomysł ze spiętą koronka na drugiej kartce.
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  15. Haniu piękne wszystkie- każda ma to coś w sobie:)
    u nas pada już tak mocno, ze buraki utopiło, dlatego ja już proszę o pogodę, deszcz najchętniej przesłałabym już tam gdzie go potrzeba:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkie są urocze ale rzeczywiście ta ostatnia to perełka - wspaniały klimacik. Gorąco pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Urocze i klimatyczne kartki :)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkim zaglądającym i zostawiajacym komentarze, serdecznie dziękuję za odwiedziny i odrobinę uwagi.