15 lutego 2019

Cztery w jednym.

Chyba złapało mnie jakieś wiosenne przesilenie. Siedzę i śpię nad komputerem, a przecież godzina "młoda" jeszcze, a może ja już nie taka młoda i z kurami spać powinnam chodzić, a nie po nocach wysiadywać. Żeby jeszcze coś z tego wysiadywania było. Wielkie nic. Przez ostatnie trzy dni porządkowałam wszystkie swoje "przydasie". Rany ..... szaleństwo jakieś. Nie mieściło mi się to to wszystko na regale. Miałam nadzieję, że jak poukładam to się zmieści i w końcu zapanuje porządek. Ooo jakież było moje zdumienie, kiedy po sprzątaniu okazało się, że się jednak nie zmieści. Mama miała rację...... do końca życia tego nie wykorzystasz. Hehe ciekawe, to samo mówiłam do niej, o jej "szmatkach". Już wyrzuty sumienia mnie ogarniały, że tak nic
 z rękodzieła nie czynię więc kartki  na zabawę do Uli, co to choinki robić kazała, na prędce przygotowałam. Przyznam, że nie specjalnie do gustu przypadły mi te choinki, ale zgodnie z obietnicą kartki poczyniłam. 

Małe drewniane koraliki, trochę koronki i skromna karteczka powstała. 




Skoro tak , to jeszcze jedną skleiłam.




Mam nadzieję że Ula przyjmie obie skromne karteczki. 



Żeby nie było tak tylko karteczkowo. 

Wielkanoc zbliża się wielkimi krokami ,a u mnie jeszcze bombka. Póki co jedna, choć mam w planach kilka takich sztuk. Bombkę zgłaszam do wyzwania Ulki pt. "Miłość nie jedno ma imię"



Mam nadzieję, że ta para przytulonych krasnali w otoczeniu serc wystarczająco wyjaśnia tytuł wyzwania. 





Druga strona bombki. 



Pomyślałam sobie, że mogę ją też zgłosić do zabawy u Kasi pt." Choinka 2019",gdzie haftujemy wszystko co się da, w tematyce bożonarodzeniowej. 



oraz do zabawy U Reni, gdzie króluje serce. 
W ten sposób jednym postem załatwiłam aż trzy zabawy. Wiem, że może wydawać się to nie fair, ale czas jest towarem bardzo deficytowym. 
Pozdrawiam Was serdecznie i życzę miłego , ciepłego i wiosennego wekendu. 










27 komentarzy:

  1. Haniu choineczki wyszły Ci świetnie, zwłaszcza ta pierwsza z koroneczką i ula przygarnie z radością .
    Hafty jak marzenie z obu stron cudowne , ale wiadomo skrzaciki moje ulubione. A oprawiłaś je na medalionie perfekcyjnie, bez jednej zmarszczki. Jestem nim zauroczona i chcę więcej !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Haniu, choineczki, krasnale i gwiazdeczki wyszły Ci ślicznie! Ale nie przywołuj nimi zimy, bo pomimo , że była krótka ja już jej nie chcę... Chcę wiosnę, którą zapowiadają;) No ale wracając jeszcze do Twoich prac: cudowne! hafcik widzę spodobał Ci się;) Ja też potrafię haftować, ale ,,nie ten wzrok" i cierpliwości jak na lekarstwo... Pozdrawiam Cię Haniu gorąco, przesyłam buziaki i życzę Ci miłego weekendu;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne prace Haniu.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzy w jednym, dobry pomysł. Przyznam, że pięknie się postarałaś, ale bombka Rozbroiła mnie zupełnie, Jest po prostu śliczna. Karteczkom też urody ująć nie można, więc wszystko w należytym porządku jest i jeszcze oczy cieszy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie prace wspaniale wyglądają ale obie bombki mnie zachwyciły:)
    Zwłaszcza te słodkie mikołajki :)
    ozdrawiam
    K

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne choineczki, a bombka pierwsza klasa! Pomyślałam o moich przydasiach... już zaczynają zajmować cały pokój;)
    Miłego dnia Haniu:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne prace :) a hafciki cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Haniu bombeczka jest MEGA! a krasnale wywołały uśmiech na twarzy:)
    serduszka jak widać i w tematyce BN można wykorzystać co tylko świadczy o naszej kreatywności;)
    Bardzo sie cieszę ze dołączyłaś i tym razem do zabawy
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  9. Zakochane krasnalki są super. Tylko czy one aby nie są tej samej płci?:):):):)
    Choineczki bardzo mi się podobają, świetnie do nich pasują drewniane elementy.
    Miłego weekendu, Haniu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Same piękne prace tutaj widzę :-) Zacznę od tyłu, czyli od cudnej bombki. Podoba mi się bardzo, bardzo, zwłaszcza że sama przemyśliwuję, żeby coś podobnego poczynić, super jest. Choineczki także śliczne, urocze i nie wiem, co do nich masz, są bardzo fajne :-) A co do przydasi, to ja mam teorię, że one się same namnażają i pączkują, tak wbrew nam. Mam tak samo, staram się je trzymać w ryzach, a zawsze mi coś przybędzie :-)))) cóż, widać tak musi być, to nie nasza wina :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Choineczki są fantastyczne! Te drewniane elementy pięknie zdobią choinki .
    Bombka rewelacyjna! Ja też chcę wiosny, dzisiaj odkryłam 2 kwitnące żółte krokusiki :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Te słodkie skrzaciki to za mną chodzą od jakiegoś czasu i co o nich zapomnę to na jakimś blogu wyskakują z ukrycia:-) Choinki piękne w swojej "prostocie", bombeczki krzyżykowe też cudne więc jak widać stan posiadania przydasi bardzo Ci służy i tego się trzymajmy. Od przybytku ponoć głowa nie boli;-) Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nikt nikomu nie broni łączyć zabaw, a czas u każdej z nas to towar deficytowy, tym bardziej dziękuję za udział w obu zabawach. Czasem tak jest, że temat nie za bardzo podchodzi... mam nadzieję, że w następnym miesiącu będzie lepszy dla Ciebie. Pięknie oprawiłaś haft :) Życzę powodzenia w wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne prace przygotowałaś na zabawy. Medalion cudny i jak perfekcyjnie oprawiony, choineczki też mają swój urok. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Prześliczne karteczki z mikołajkami, też mam na nie ochotę. Choineczki urocze. Tez tak mam Haniu, kilka pudełek przydasi, doszedł haft, więc wzory krzyżukowe, pudełko muli, kolejne nici do frywolitki. Oj, muszę sobie pożyc jeszcze trochę, by to przerobić. Ściskam cię serdecznie i lecę poodwiedzać inne blogi , bo już za kilka dni wyjeżdżam do sanatorium

    OdpowiedzUsuń
  16. Haniu piękne rzeczy stworzyłaś choineczki piękne a krasnale od razu do przygarnięcia, powodzenia w wyzwaniach :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kolejne wspaniałe prace, Haniu! Podziwiam!!!
    Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Krasnale z serduszkami są przesympatyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne choineczki, ale skrzcikowa bombka wymiata !!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Obie choineczki są urocze ale najpiękniejsza jest bombeczka, cudne są te skrzaty.
    Serdeczności Haniu!

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne obie choineczki ale bombeczka jest cudna!

    OdpowiedzUsuń
  22. jakie piękne hafciki!!! Choineczki cudne!!!
    Cały hurcik rewaluacyjny!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  23. Choinkowe karteczki wyszły pięknie! A krasnale są przeurocze... :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Super pomysł z choineczkami...ta pierwsza taka w stylu ludowym nieco wyszła :) paski, kolorki...fajnie!! :)
    Bombka za to totalny odjazd!!! :) Cudowna!!

    OdpowiedzUsuń

Wszystkim zaglądającym i zostawiajacym komentarze, serdecznie dziękuję za odwiedziny i odrobinę uwagi.