31 maja 2021

Pogodowy zyg-zag.

 Wpadam do Was na chwileczkę, jak zwykle ostatnio. Czas goni, w ogrodzie wciąż mam sporo pracy, gdyż oprócz wiosennych porządków, przeprowadzam małą rewolucję w nasadzeniach. Musiałam usunąć kilka starych schorowanych i nazbyt rozrośniętych iglaków i teraz pozostało mi mnóstwo ziemi do obsadzenia. Udało się to poczynić, choc na spektakularne efekty pewnie poczekam dwa, trzy lata. Jestem jednak zadowolona z wyników. Wszystko poszło by znacznie szybciej, gdyby nie ta pogoda. Taki typowy zyg-zag. Jednego dnia ładnie, a ja w pracy do późna, drugiego dnia deszcz, a ja mam dzień wolny. Wyobrażacie sobie ile złości i stresu?  Było ciężko, ale się udało. Teraz tylko patrzeć i słuchać jak rośnie. 

Ten zyg-zag tak mnie nastrajał, że całkiem sporo poczyniłam też w mojej szydełkowej robótce. Muszę powiedzieć, że osiągnęłam jakieś 45% całości. Reniu pozwoliłaś mi zgłosić dalszą część pracy w tym miesiącu do zabawy, co z wielką radością czynię. Wierzę, że zapału mi nie zabraknie. 






Dla porównania praca z kwietnia i z maja. 


Obowiązkowy banerek zabawy Reni


Wierzę Reniu, że spełniłam zadanie i przyjmiesz moją pracę do zabawy. 

Miałam tez okazję pobawić się troszkę farbami i zrobić "skrzyneczkę ratunkową" dla pewnego młodzieńca, który właśnie przekroczył próg dojrzałości. 




Co znalazło się w poszczególnych przegródkach wiem z opowiadań, ale było wesoło i z humorem. 
To tyle na dziś. Jutro dzień dziecka i wiecie co?   
Z tej okazji zrobiłam sobie wolne i będę odpoczywać w ogrodzie od samego rana. 
Pozdrawiam serdecznie i cieplutko.



 



















9 komentarzy:

  1. Haniu widać postępy w kocyku i zapowiada się rewelacyjnie- czekam na końcowy efekt;) skrzynka rewelacyjna - pomysł porywam, bo choć mamy jeszcze trochę czasu, to po moich ostatnich pracach widać, ze mogę nie zdążyć;) Pozdrawiam serdecznie i dziękuje za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  2. Haniu cóż ja mogę tak ograniczona internetowo... Ale jak zawsze Twoje pracy zachwycają. Kocyk zapowiadana się cudnie. Trzymam kciuki za pomyślne ukończenie. Skrzynka rewelacja, bardzo mi się podoba taki prezent na wejście w dorosłość.
    Pozdrawiam z Mielna

    OdpowiedzUsuń
  3. Haniu, zachwyca mnie kolorystyka tego zygzaczka.
    Skrzynka ratunkowa to świetny i zabawny pomysł.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocyk będzie cudowny, ładne kolorki .Skrzyneczka bardzo ładna i ciekawa.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakoś Ci nie wierzę, że będziesz odpoczywać:))) Czekam na zdjęcia z ogrodu, pochwal się zmianami. Świetnie wygląda ten zyg-zag a skrzyneczka wyszła wspaniale. Uściski Haneczko!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny pomysł z ta skrzynka :) na pewno sie usmiechali :) kocyk przybywa, tzrymam kciuki :) miłego leniuchowania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna i bardzo pomysłowa skrzyneczka. Doskonały prezent na wejście w dorosłe życie. Kocyk zapowiada się śliczniutki i wiele go przybyło.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  8. Faktycznie zyg zag... Pięknie to robisz. Mam nadzieję że wypoczęłam. Pozytywnie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. wielkie brawa i za skrzynke i za zygzaczki

    OdpowiedzUsuń

Wszystkim zaglądającym i zostawiajacym komentarze, serdecznie dziękuję za odwiedziny i odrobinę uwagi.