29 listopada 2020

Astry i zaległości.

 Zima zbliża się nieuchronnie i w niektórych rejonach już trochę poprószyło śniegiem. Na Pomorzu wciąż jednak jesień. Czasem słoneczko zaświeci, ale z reguły jest szaro, buro i ponuro. Mrozu nie widać, a  kwiaty w ogrodzie i na balkonie wciąż kwitną, choć już bardzo nieśmiało. Zostaje mi trochę więcej czasu na inne prace niż tylko te zwyczajowe, domowe. Zabrałam się za swojego Ufoka. Rozpoczęłam ten dywanik jakiś rok temu i tak sobie przeleżał, czekając kiedy dopadną mnie chęci na dzierganie.  Dywanik ma jakieś 130 cm średnicy i jest to moja pierwsza tego typu praca. Nie obyło się bez błędów, ale i tak jestem zadowolona.



W ramach ćwiczeń powstał tez koszyk na drobiazgi. Jakieś 30x30 cm. W sam raz na przechowywanie rozpoczętych szydełkowych bądź drucianych robótek, o które chciałabym się pokusić w nowym roku. 



Pozostaje mi zaliczyć listopadową zabawę u Anulki.  Powiem Wam, że było mi ciężko się zmobilizować i coś wymyślić. Nie miałam kompletnie pomysłu.  Wyhaftowałam więc asterki. 


A potem to już było tylko gorzej. 
Brąz to jeszcze jako tako mi pasowało, ale te paski to już przegięcie..... wyszło jak wyszło i musi tak zostać. Stopień mojego zadowolenia średni. 





Myślę Aniu, że te paski jakoś mi  nie podeszły. 


Wszystkich zaglądających bardzo serdecznie pozdrawiam. Trzymajcie się i wirusom się nie dajcie. 







15 komentarzy:

  1. Ania bardzo się stara z tymi wytycznymi, żebyśmy się nie nudziły;)
    Kocyk mimo błędów prezentuje się świetnie, a koszyk zawsze się przyda.
    A na pewno w nowym roku, gdzie Ania zażyczyła sobie drucianą zabawę i mam nadzieję, że pobawisz sie z nami:)Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj tak trudno zabrać się do pracy w taki szarobury dzień. Nowe wyzwania są bardzo wskazane bo po pierwszych błędach udaje się dojść do doskonałości. Bardzo lubię te kwiaty choć świętują chłodne dni.Śliczny obrazek.

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę, że kartka wyszła wspaniale i wcale mi te paski nie przeszkadzają. Astry wyhaftowałaś prześlicznie. Dywanik jest ekstra a jedyny błąd jaki zauważyłam to nierówne łączenie koszyczka ale i tak wygląda fajnie.
    Serdeczności Haniu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Haniu ja jestem tą kartką zachwycona!! Przede wszystkim urzekły mnie te astry wyszyte haftem płaskim, no rewelacja!! Ale i wykończenie w paseczki bardzo mi się podoba. Jednym słowem jest rewelacyjnie. Dywanik podziwiam, warto było się za niego zabrać. Co do koszyka to wstyd się przyznać ale sznurek i denka mam już kupione od ponad pół roku i jakoś zabrać się za nie nie mogą. Dlatego podziwiam bardzo. Brawo Ty
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Haniu, asterki wyszły rewelacyjnie i cała kartka pięknie się prezentuje.
    Super jest ten dywanik.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne prace Haniu.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, piękna i oryginalna kartka! Szydełkowce świetne!
    Pozdrawiam Haniu:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne prace wykonałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj Haniu. Mnie się wszystko podoba, zwłaszcza dywanik. Prześliczny,piękne pracę wykonałaś. Jesteś wspaniała❤️❤️❤️również zdrówka 😉😉💪Buziaki wirtualne przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się kartka i dywanik. Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Haniu cudnie tworzysz, mimo, iż nie masz za wiele czasu. Dywanik cudnie wygląda. A Twoja karteczka to już inna technika niż krzyżyki. Brawo.brawo.
    Świetnie ja wykonałaś. Jest piękna. Podziwiam i serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Ide i idę... i idę... i szukam tych asterków ;)
    Historię dramatyczna chodniczka znam ale ta skończyła się dobrze
    niech spełnia swoją funkcję i cieszy oko!
    A asterki mnie urzekły, myślałaś, myślałaś...i... wymyśliłas bardzo dobrze!
    fajny rustykalny charakter.
    No i ta niespodzianka, nader zachęcająca :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Astry podobają mi się szczególnie! piękne wykonanie

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne astry a i dziergadełka szydełko przyciągają wzrok :-)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkim zaglądającym i zostawiajacym komentarze, serdecznie dziękuję za odwiedziny i odrobinę uwagi.