18 lutego 2018

Bingo II i kolejne karteczki.

Witam wszystkich serdecznie.

 Po ostatnich pracach z decoupage nadszedł czas na kartkowanie. Przecież jeszcze nie zrobiłam karteczki do zabawy Anulki. 
Myślę, że wszyscy wiedzą jakie są zasady trzeciej już edycji. 
Jeśli macie wątpliwości to proszę zajrzyjcie TUTAJ.
Zanim pokażę moje karteczki najpierw banerek do zabawy



Pierwsza karteczka minimalistyczna, dla kogoś,
 kto zasłuży na serducho.
Wykorzystałam linie ażur/czerwony/różowy/ramka.
Ramką może być tłoczony wzór na kartce lub obramowanie napisu prawda? 




Kolejna karteczka w/g wytycznych zając/ królik - listki -ramka.





Kolejna kartka okolicznościowa, w której wykorzystałam 
czerwony/różowy - tulipan - listki.



Jeszcze jedna wielkanocna, tym razem bardzo kolorowa, w której znajdziecie
listki/tulipan/ perełki.





Na koniec jeszcze kolaż wszystkich kartek


 i chyba Anulka mi zaliczy co?
 Na to liczę, chociaż nie trzymałam się linii w wyborze różnych elementów, wykorzystując ulgę jaką dała nam Ania. 
Ciesze się, że udało mi się zrobić te karteczki, bo jakoś nie specjalnie układa mi się czas na robótkowanie. 
Mimo wszystko coś tam powolutku działam.

Pozdrawiam Was bardzo serdecznie i cieplutko.
 Życzę słońca i uśmiechu i bardzo miłego poniedziałku.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkim zaglądającym i zostawiajacym komentarze, serdecznie dziękuję za odwiedziny i odrobinę uwagi.