22 września 2017

Wrześniowe karteczki

Witam wszystkich bardzo serdecznie.
Muszę Wam powiedzieć, że po powrocie z wakacji jakoś długo nie mogłam się zorganizować. Wiecie jak to jest. Człowiek taki wyluzowany, spokojny i wypoczęty, że nigdzie się nie śpieszy, a na pośpiech i zdenerwowanie innych reaguje słowami:" ale o co chodzi". W końcu jednak musiałam się ogarnąć i opanować piętrzące się "tematy" do zrobienia na wczoraj.  
Kiedy tylko za oknem było buro i ponuro, na warsztat szły karteczki. Przecież zabawa trwa.
Tym razem naszą inspiratorką była Ola
Przyznam, że tematy strasznie mi się spodobały,
 jednak z wykonaniem było już trochę gorzej. 


Pierwsze na warsztat poszło Boże Narodzenie w czarno białych barwach. Nie wiem, czy to można uznać za śnieżynkę. 



Potem pszyszła mi ochota na Wielkanoc.




Ostatnia karteczka w stylu Clean& Simple. Wydaje się prosty. Mnie zawsze ciągnie do naklejania mnóstwa drobiazgów. Trudno mi to opanować, dlatego moja kartka wygląda tak.



Mam nadzieję, że zarówno Ola jak i Ania przyjmą te karteczki.
Jeszcze tylko kolaż


Chyba troszkę za dużo czasu Wam zabrałam. Znikam szybko i już Was nie męczę. Dziękuję za to, że jesteście i wciąż do mnie zaglądacie.  Życzę wszystkim miłego weekendu.









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkim zaglądającym i zostawiajacym komentarze, serdecznie dziękuję za odwiedziny i odrobinę uwagi.