12 marca 2017

Słoiczki na herbatki

Witajcie moi drodzy.
 Nie będę pisać o znikającym gdzieś czasie, bo chyba wszyscy mamy podobnie. Marzy mi się choć kilka wolnych dni. Wolnych nie w znaczeniu "nie iść do pracy", tylko wolnych w swoim biegu. Chciałabym choć raz, gdy spojrzę na zegarek pomyśleć sobie ... dopiero..! To jednak chyba tylko w snach się zdarza prawda?
Jakiś czas temu bratanica moja kochana przywiozła mi kilka słoiczków po kawie. Mówi: Ciotex da radę coś z tym zrobić? 
No jak nie, jak tak. Dziewczyna wkrótce się wprowadza na swoje nowe M więc każda rzecz wydaje się niezbędna, a najlepiej jak jest z recyklingu, bo przecież kasiorki nigdy nie ma za wiele. Wzięłam więc te słoiczki i nie zastanawiając się długo delikatnie je ozdobiłam i mam nadzieję, że będą się takie podobały.  
Mają służyć do przechowywania różnych herbatek, meliski, rumianku, zielonej itp. 


Koronka bawełniana z zapasów, które mają chyba ze trzydzieści lat.
Bawełniany sznureczek z drewnianymi koralikami i serduszka,
z którymi miałam największy problem, bo ciężko się szyło takie maleństwa. 




Muszę się przyznać, że nawet mi się spodobały te słoiczki i na moich półkach też fajnie wyglądają. Co myślicie?
Sprawić sobie taką małą kolekcję? 
Pozdrawiam Was bardzo gorąco i życzę wszystkim wreszcie pięknej wiosennej pogody i dużo uśmiechu w każdym dniu.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkim zaglądającym i zostawiajacym komentarze, serdecznie dziękuję za odwiedziny i odrobinę uwagi.