20 marca 2016

Karteczkowo jeszcze

Witam Was serdecznie w niedzielny wieczór. Wiem, że większość z Was pochowała już swoje robótkowe warsztaty i wszelkie prace zostały wstrzymane na czas poświąteczny. U mnie jest podobnie. Dzisiaj zakończyłam robótkowanie i już nic do świąt nie będę tworzyć. Udało mi się wszystko, co zaplanowałam sobie na ten miesiąc i mogę spokojnie myśleć o świętach. Przyznam, że nie bardzo lubię ten czas. Jakoś mi nie leżą święta wielkanocne 
i choć uważane są za najważniejsze, osobiście nie czuję tego nastroju. Cieszę się jednak na rodzinne spotkania, bo to znakomita okazja by pobyć ze sobą w szerszym gronie. Ponieważ rodzinka jest dość rozproszona po Polsce, to  trudno jest zebrać się "do kupy" tak bez okazji. Dzisiejszy dzień upłynął mi na wypisywaniu kartek świątecznych i okazało się, że jeszcze ciut mi zabrakło więc tak na szybciocha popełniłam jeszcze trzy karteczki, które dziś Wam pokażę. Wszystkie są podobne, bo już nie miałam czasu na zastanawianie się i wymyślanie czegoś innego. Przyznam, że nawet szybko mi to poszło, no bo przecież nic wielkiego nie powstało. 


Jeszcze jedna z króliczkiem, czy tam zajączkiem


No i z jajeczkiem


Jeszcze wszystkie kartki razem



Zdjęcia oczywiście niezbyt udane, gdyż ciemno już było i światło nie takie. Obiecuję sobie, że po świętach wezmę się za opanowanie sztuki fotografowania przedmiotów. 
Zajączki i motywy jajcarskie, to nic innego jak wprasowana serwetka na folie do żywności ,według kursiku Anulki. 
Nie zawracam Wam już głowy i znikam do poczytania Waszych blogów. Życzę Wam wspaniałego poniedziałku i spokoju na nadchodzący tydzień. Nie szalejcie z przygotowaniami do świąt, wszak to tylko dwa dni, które miną szybciej niż nam się wydaje. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkim zaglądającym i zostawiajacym komentarze, serdecznie dziękuję za odwiedziny i odrobinę uwagi.