30 grudnia 2015

To mamy koniec roku

Witajcie kochani. Doczekaliśmy końca roku. Jaki był każdy wie najlepiej. Dla każdego był inny. Mam nadzieję, że to co złe przeminęło i już nie wróci, a to co dobre zostanie z Wami na kolejny długi i oby ciekawy rok. Osobiście muszę powiedzieć, ze był dość udany. Jestem zadowolona, gdyż przeżyłam go wspólnie
 z rodzinką spokojnie, w zdrowiu i bez większych zawirowań. To chyba najważniejsze. Poznałam też Was, wiele wspaniałych, nadzwyczaj kreatywnych, uzdolnionych osób, które udowodniły mi, że można robić coś jeszcze niż tylko siedzieć w fotelu z pilotem i narzekać na otaczający nas świat. Bardzo Wam kochani za to dziękuję. Dziękuję, że jesteście. Na Nowy Rok zwykle patrzę optymistycznie i z nadzieją, że będzie równie dobry i spokojny. Dziękuję tez wszystkim za życzenia świąteczne, które przesyłaliście mi w mailac, na blogach, Facebooku i tradycyjną pocztą. Karteczki, które otrzymałam od Was są dowodem na to, że wkładacie całe swoje serducha w Wasze prace. Te kartki zachowam ku pamięci,  Każda jest piękna, choć każda jest inna. Bardzo, bardzo dziękuję :

Małgosi , co to pisze wspaniałe teksty, bawiąc mnie czasem do łez


Ani, która pięknie operuje igłą, tworząc krzyżykowe cudeńka


Ewuni, która poszukując tej jedynej ukochanej techniki raczy nas cudami tworzenia.


Danusi, co to zgłębia wciąż nowe techniki i motywuje do działania


Dorotce tej od kota, co to czyni takie piękne karteczki...i nie tylko


Wszystkim Wam kochani dziękuję z całego mojego serducha.

Niechaj Nowy Rok, choć przestępny, będzie dla Was szczęśliwy jak mało który, by przyniósł Wam wiele zadowolenia, satysfakcji, miłości i dobroci od ludzi. Uśmiechajcie się każdego dnia i w każdej chwili, aż w końcu los i do Was się uśmiechnie. Szczęśliwego Nowego Roku.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkim zaglądającym i zostawiajacym komentarze, serdecznie dziękuję za odwiedziny i odrobinę uwagi.